موضوعات داغ

شاسی بلند لادا نیوا تراول کپی روسی تویوتا RAV4 با کاهش سطح آپشن برگشت

عکس مطلب اول

اگر به خاطر داشته باشید، تولید خودروی لادا نیوا Travel از ماه مارس به دلیل تحریم‌های بین‌المللی و کمبود تراشه متوقف شد. ولی ظاهرا آوتوواز روسی دست از این محصول پرطرفدار نکشیده است.

شاسی‌بلند Lada Niva Travel مجددا در تاریخ 15 اوت وارد خط تولید شد. این ماشین همانند مدل‌های گرنتا و نیوا لجند، با ساده‌ترین پیکربندی در دسترس خریداران قرار می‌گیرد.

لادا نیوا تراول

تجهیزات پایه لادا نیوا تراول شامل فرمان برقی، بالابر برقی شیشه‌های جلو، آینه‌های بغل مجهز به سیستم گرم‌کننده، دکمه امداد اضطراری متصل به ERA-GLONASS، تنظیم ارتفاع ستون فرمان، چراغ‌های عقب LED و همین‌طور محافظت فولادی کارتر روغن، کامپیوتر آنبُرد، قفل مرکزی و سیستم صوتی می‌شود. در ضمن، کلاس زیست‌محیطی موتور از یورو 5 به یورو 2 تنزل پیدا کرده است.

نمای عقب لادا نیوا تراول

در حال حاضر سه خودروی محبوب روسی، یعنی گرانتا، نیوا لجند و نیوا تراول طبق روال معمول توسط شرکت آوتوواز تولید می‌شوند. لادا نیوا تراول به یک موتور بنزینی 1.7 لیتری مجهز است که می‌تواند قدرتی معادل 80 اسب بخار را از طریق گیربکس 5 سرعته دستی به هر چهار چرخ وارد کند. گیربکس این خودرو همانند مدل قبلی به قفل دیفرانسیل مرکزی متصل است، اما یک دنده کمتر دارد.

نظرات کاربران

5 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1401/5/29
خانم دلارام!...لطف کنید یه نگاهی به عکس های تویوتا راوفور در سایت های خودرو بیاندازید.وجدانا کدام بخش از بدنه این ماشین شبیه به تویوتا راو فور است؟در ضمن،این ماشین محصولی مشترک بین جوینت ونچر جنرال موتورز و لادا در روسیه هست و از سال 2003 تا سال 2020 میلادی به عنوان شورولت نیوا به بازار روسیه عرضه می شد.پس از خروج جنرال موتورز از بازار روسیه در پی رخدادهای جنگ اوکراین، حالا لادا با تغییراتی آن را به نام لادا نیوا تراول به بازار عرضه می کند.خانم دلارام! شما فردی جوان و تازه کار در عرصه خودرونویسی هستید پس سعی کنید قدری دانش خودرویی خود را بالاتر ببرید تا خدای ناخواسته مضحکه خاص و عام نشوید.
1401/5/30
حتی اگه این چیزیم که میگی درست باشه
کسی که بخواد سر چنین موضوحی یکی دیگه را مضحکه کنه باید به وجودش و عقلش شک کرد
حتی خودش باید به وجود خودش و طرز فکرش شک کنه که بخواد سر چنین موضوعی یکی دیگه را مضحکه کنه
حالا این پیام شما خوبه باز جز اون تیکه اخرش چیز بدی نداشت
ولی بعضی پیاما واقعا غیر قابل تحمل
علتشم اینه دنیا مدرن شده وسایل ارتباطی ولی طرز فکر و برخورد ادما مدرن که نشده هیچ افتم کرده تو بعضی موارد
هر کی یه گوشی دستش کنترم که نمیندازه
کاش به جای مدرن شدن وسایل و تجهیزات طرز فکر و صحبت ادمام همراه باش مدرن میشد
1401/8/26
اطلاعاتتون قابل تحسینه .
1401/5/30
اینکه رنو داستر با تغییراتی در چراغ هاشه
1401/5/31
این خودرو همون رنو داستر هست