موضوعات داغ

کرمان موتور PS1، نخستین محصول داخلی خودروساز کرمانی رونمایی شد

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

کرمان موتور مدتی پیش پلتفرم جک J4 را خریداری کرد تا براساس آن یک محصول داخلی با برند خود را طراحی کند. اکنون ماکت این محصول در نمایشگاه تحول صنعت خودرو به نمایش درآمد تا چشم‌اندازی از محصول آتی کرمان موتور را به نمایش بگذارد.

کرمان موتور PS1 را می‌توان یک فیس‌لیفت ایرانی از جک J4 قلمداد کرد. طراحان کرمان موتور سعی کرده‌اند تا چهره سدان اقتصادی جک را به خودروهای نوآورانه همچون اتومبیل‌های الکتریکی نزدیک کنند. همانند اکثر فیس‌لیفت‌ها، بیشترین حجم تغییرات در قسمت چراغ‌ها و سپر خودرو رخ داده است.

از آن‌جایی که PS1 کرمان موتور یک ماکت است، درب‌های خودرو قابلیت باز شدن نداشتند و از این رو نمای داخلی خودرو همچنان مشخص نیست. انتظار می‌رود تا درون کابین این خودرو، امکاناتی همچون کروز کنترل، سیستم چندرسانه‌ای به همراه نمایشگر، دوربین عقب، دو کیسه هوا، فرمان مجهز به دکمه‌های کنترلی و آینه تاشو برقی با گرمکن را شاهد باشیم.

PS1 کرمان موتور

انتظار می‌رود تا پروژه PS1 کرمان موتور از مشخصات فنی مشابه با جک J4 استفاده کند. بنابراین زیر کاپوت این خودرو به احتمال قوی با پیشرانه 1.5 لیتری تنفس طبیعی و گیربکس CVT پر خواهد شد. کرمان موتور از قصد خود برای مجهز کردن این پیشرانه به توربوشارژر نیز خبر داده است.

نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1401/6/4
شما لطف کنید قطعات همون خودروهای ثبت نامیه قبلی مردم رو تامین کنید به موقع تحویل بدین این کلاس گذاشتن و الکی قوپی اومدنو بزارین کنار
1401/6/5
خودروسازی کشور شبیه جوک شده
1401/8/2
سلام وخداقوت نام خودرو جدید را پیشنهاد میدم (جبیر) بگذارید جبیر نام آهویی از حیاط وحش استان بزرگ کرمان میباشد درود بر شما
1401/9/3
به نظر من نام ماشین را (راین) بگذارید این نام یک مکان گردشگری و آبشاری در کرمان است یا (wall km 1) بگذارید