موضوعات داغ

حضور شرکت آمیکو در نمایشگاه دستاوردهای صنعت خودرو

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

طی برگزاری نمایشگاه دستاوردهای صنعت خودرو کشور شرکت آمیکو به عنوان تولیدکننده محصولات تجاری سبک و سنگین با محصول پیکاپ آسنا در این نمایشگاه حضور پیدا کرد.

پیکاپ آمیکو آسنا از خودروهای تجاری سبک محبوب بازار پیکاپ کشور به شمار می‌آید. آمیکو آسنا یک از پیشرانه سری N4G69S4 ساخت شرکت مطرح ژاپنی میتسوبیشی بهره می‌برد و این موتور 2.4 لیتری چهار سیلندر تنفس طبیعی می تواند خروجی قدرت 143 اسب بخاری در محدوده 6000 دور بر دقیقه و گشتاور 210 نیوتن متری در محدوده 4400 دور بر دقیقه نیز تولید کند. توان تولیدی توسط یک جعبه دنده 6 سرعته دستی یا یک گیربکس اتوماتیک بنا به نیاز به هر دو محور انتقال پیدا می‌کند. با در نظر گرفتن شرایط و نوع استفاده استاندارد، پیکاپ آمیکو آسنا با وزن تقریبا 2 تن، مصرف سوخت 10.7 لیتری به ازای کارکرد 100 کیلومتر را تجربه می‌کند.

پیکاپ آمیکو آسنا

در بخشی از نمایشگاه دستاوردهای صنعت خودرو کشور، محصول پیکاپ آمیکو آسنا به همراه شاسی و سیستم پیشرانه این خودرو به نمایش درآمده است.

گروه آمیکو به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان خودروهای تجاری در کشور، در حال حاضر با تولید انواع پیکاپ، کامیونت‌های باری سبک و کشنده‌های سنگین در بازار کشور حضور پررنگی را تجربه می‌کند.

خودرو پیکاپ آسنا در نسخه دنده دستی و اتوماتیک نیز از خودروهای محبوب این شرکت محسوب می‌شود.

فضای داخلی آمیکو آسنا

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد