موضوعات داغ

ستاره‌های خاموش ارزیابی کیفی خودرو

عکس مطلب اول
به نقل از دنیای اقتصاد، نتایج ارزشیابی کیفی خودروهای داخلی که تا آذرماه سال گذشته هر ماه از سوی رسانه‌ها اطلاع‌رسانی می‌شد در سال 95 با ممانعت انتشار آن از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت روبه‌رو است. هر چند سال گذشته برخی مسوولان این وزارتخانه تاکید کردند که ممانعتی در انتشار این آمار وجود ندارد و تنها منتشر نشدن گزارش کیفی ماهانه به‌دلیل تغییر دستورالعمل بازرسی کیفی خودروها است، اما گذشت بیش از پنج ماه از اظهارنظر مذکور، به این معنا است که مسوولان این وزارتخانه علاقه‌ای به رسانه‌ای شدن نتایج ارزشیابی کیفی خودروها که هر ماه از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران منتشر می‌شد، ندارند.

اما این شرکت به‌طور ماهانه یا شش ماه یکبار در کنار ارزشیابی کیفی خودروها، به ارزیابی خدمات پس از فروش شرکت‌های عرضه‌کننده خودرو یا ارزیابی رضایت مشتریان از خودروهای داخلی می‌پرداخت و جداول مربوط به ارزیابی‌های یاد شده را در سایت شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران قرار می‌داد حال آنکه تاریخ آخرین به‌روزرسانی این جداول به سال گذشته برمی‌گردد که این امر نشاندهنده آن است که علاقه‌ای برای به‌روزرسانی آن وجود ندارد. حتی در این سایت بخشی به مرجع اطلاعات خودرویی بازمی‌گردد که در آن در مورد آخرین وضعیت کیفی، فرآیند فروش، خدمات پس از فروش و... اطلاع‌رسانی شده است اما آخرین تاریخ به‌روز‌رسانی آن به سال گذشته برمی‌گردد. با تمام این اوصاف به‌نظر می‌رسد که علاقه‌ای به انتشار این اطلاعات وجود ندارد و برخی از مسوولان وزارت صنعت که پیش از این گرفتاری‌های اداری را دلیل منتشر نشدن آن می‌خواندند، در سال جدید باید در این زمینه شفاف‌سازی کنند.

نظرات کاربران

7 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/3/16
نتیجه ارزیابی کیفی خودروهای داخلی :

آشغال،بی کیفیت،بنجل...

چیزی که عیان است * چه حاجت به بیان است...
1395/3/16
خب حق دارن بنده خداها .خجالت میکشن امار کیفیت خودروهاشون منتشر بشه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
1395/3/17
اینا ستاره ندارن و دارن این قیمت میدن اگه یک ستاره داشتن خودشون رقیب بنز و بی ام و میدونستن اونوقت سمند باید 400 میلیون میخریدیم.

بدبختا با تغییر دستور العمل بازرسی کیفی هم هیچ چیز با کیفییتی تو ماشیانا پیدا نکردن.
1395/3/17
خودرو بانک عزیز چرا در مورد آقای تیمور ک تیونینگ رو جرم میدونن حرفی نمیزنه؟؟؟؟؟؟؟کجای دنیا تیونینگ جرمه ک ما دومیش باشیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟
1395/3/17
زورشون ب اون دزدا و خلافکارای کله گنده ی ماشین نرسیده به ما جوونا گیر داددن
همیشه تو گذشته های مام همین بوده، وقتی ب بالاترشون نمیتونستن چیزی بگن، میگفتن بچه تو برو تو اتاقت! شروعش از همونجا بوده
1395/3/17
اره من هم یه چیزیایی در مورد این شنیده بودم . اگه این کار جرمه پس افتخار میکنیم که بهمون بگن مجرم .
خودرو بانک لطفا درمورد این سخن و صحتش مقاله ای بگذارید ممنون میشم .
1395/3/17
ماشینی که بدنش از حلب روغن نرگس شیراز باشه !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!