موضوعات داغ

گزارش تصویری از غرفه ایران خودرو در نمایشگاه خودرو مشهد + عکس

عکس مطلب اول

بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی خودرو مشهد از تاریخ 9 الی 12 شهریورماه در محل دائمی نمایشگاه‌های مشهد در جریان بوده و ایران‌خودرو به عنوان یکی از اصلی‌ترین شرکت‌های خودروسازی کشور با محصولات متنوعی در این رویداد حاضر شده است.

ایران‌خودرو در غرفه خود، سواری‌های متعددی را به نمایش گذاشته است. کراس اوور جذاب و جدید هایما 8S، هایما S7 پلاس، نسخه‌های دستی و اتوماتیک تارا، پژو 206 تیپ 3 با سقف شیشه‌ای و پژو 207i MC همگی به مشهد آورده شده‌اند تا در معرض دید عموم قرار گیرند.

از بین محصولات مختلف، هایما 8S به عنوان گل سرسبد این مجموعه بازدیدکنندگان بسیاری را به سمت خود جلب کرد. این خودرو به موتور 1.6 لیتری توربو TGDi مجهز بوده و 192 اسب بخار قدرت و 293 نیوتن متر گشتاور دارد. سیستم انتقال قدرت شامل گیربکس 6 سرعته AT می‌شود که نیروی موتور را به چرخ‌های جلو وارد می‌کند.

اگرچه بسیاری از گزارش‌های قبلی به احتمال رونمایی از رانا پلاس در نمایشگاه مشهد اشاره داشته‌اند، اما این ماشین جدید در غرفه ایران‌خودرو مشاهده نمی‌شود.

زیرمجموعه ایران‌خودرو دیزل نیز در نمایشگاه شرکت کرده و تنوعی از محصولات خود را به نمایش گذاشته است. فیس لیفت فوتون تونلند 1401 با اعمال برخی تغییرات جزئی، ون وانا، اتوبوس آتروس با امکانات رفاهی جدید، اتوبوس برقی ای آتروس و کامیون کشنده H5 در غرفه مربوط به این مجموعه حاضر شده‌اند. به علاوه، کامیونت باری آترین و کامیون کشنده آتامان برای نخستین بار به طور عمومی رونمایی شده‌اند.

نمایشگاه خودرو مشهد 1401 تا 12 شهریورماه ادامه داشته و درب‌های آن از ساعت 16 الی 22 به روی بازدیدکنندگان باز است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد