موضوعات داغ

گزارش تصویری از غرفه مدیران خودرو در نمایشگاه خودرو مشهد + عکس

عکس مطلب اول

مدیران خودرو را محصولات متنوعی در بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی خودرو مشهد شرکت کرده است. نمایشگاه خودرو مشهد یک رویداد مهم در صنعت خودرو کشور به شمار می‌آید که در آن خودروسازان مختلف با رونمایی از جدیدترین محصولات خود، از بازدیدکنندگان استقبال می‌کنند.

مدیران خودرو با دو برند پیشرفته و جدید Fownix و MVM پا به میدان گذاشته است. فونیکس جزو برندهای لوکس و MVM جزو برندهای جوان‌پسند این گروه خودروسازی محسوب می‌شود.

از برند فونیکس خودروهای تیگو 7 پرو، تیگو 8 پرو، آریزو 6 پرو، و از برند ام‌وی‌ام خودروهای آریزو 5 توربو، ایکس 55 پرو و ایکس 22 پرو توربو در غرفه مدیران خودرو در معرض دید عموم قرار گرفته‌اند.

جدیدترین محصول مدیران خودرو به نام تیگو 8 پرو یکی از جذاب‌ترین خودروهای نمایشگاه است که به سبب ظاهر تهاجمی و خیره‌کننده خود، بازدیدکنندگان را به تحسین وا‌می‌دارد. این خودروی کراس اوور سایز متوسط به موتور 1.6 لیتری توربوشارژ مجهز است که به واسطه گیربکس 7 سرعته اتوماتیک DCT نیرویی حدود 197 اسب بخار را به محور جلو وارد می‌کند.

خودروهای تیگو ۷ پرو و آریزو ۶ پرو نیز جزو محصولاتی هستند که ازدحام بازدیدکنندگان اجازه عکس برداری از آن ها را نمی دهد.

تیگو ۷ پرو نسل دوم کراس اوور لوکس تیگو ۷ است که از یک موتور 1.5 لیتری ۴ سیلندره توربو استفاده می‌کند. قدرت این پیشرانه به 156 اسب بخار و گشتاور آن به 230 نیوتن متر می‌رسد. سیستم انتقال نیرو نیز شامل گیربکس 9 سرعته ضریب متغیر می شود که قدرت موتور را به سمت چرخ‌های جلو هدایت می‌کند.

لازم به ذکر است که علاقه‌مندان برای حضور در این رویداد و مشاهده محصولات متنوع می‌توانند از تاریخ 9 الی 12 شهریورماه و بین ساعات 4 الی 10 بعدازظهر به محل دائمی نمایشگاه‌های مراجعه کنند. شرکت در این نمایشگاه رایگان بوده و هزینه‌ای به همراه ندارد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد