موضوعات داغ

چری تیگو 8 با طراحی ظاهری و داخلی جدید

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

برخلاف ایران، چری تیگو 8 طی چهار سال گذشته در بازار چین و برخی دیگر کشورها حضور داشته است و در این مدت با تغییرات محدودی به دست مشتریان در این کشور رسید. اکنون علاوه بر چری تیگو 8 کلاسیک یا ساده، نسخه‌های پرو، پرومکس و پلاس این خودرو نیز به بازار عرضه می‌شوند. اکنون چری قصد دارد تا نسخه کلاسیک تیگو 8 را با ظاهری جدید و تریم داخلی متفاوت به بازار روسیه عرضه کند.

تغییرات ظاهر خارجی تیگو 8 کلاسیک در حداقل ترین حالت ممکن قرار دارد. جلوپنجره کهکشانی از این خودرو حذف شده است و به جای آن یک جلوپنجره عادی با خطوط عمودی قرار گرفته‌اند. همچنین تریم‌های نقره‌ای سپر جلو نیز حذف شده‌اند و به جای آن‌ها چراغ‌های مه شکن به صورت جداگانه روی خودرو قرار گرفته است.

چری تیگو 8

تغییرات فضای داخلی به نسبت فضای خارجی بیشتر هستند. ماژول‌های الکترونیکی مختلف کابین تیگو 8 کلاسیک را در بر گرفته‌اند و یک صفحه نمایش عریض بخش بزرگ کابین را در بر گرفته است. فضای داخلی نسخه کلاسیک اکنون شبیه تیگو 8 پرومکس طراحی شده است و تنظیمات سیستم تهویه نیز با استفاده از کنترلرهای چرخان صورت می‌گیرد.

چری تیگو 8 کلاسیک در چین با دو پیشرانه قابل انتخاب است. موتور نخست 1.5 لیتری توربوشارژر است که به همراه گیربکس شش سرعته اتوماتیک دوکلاچه تر یا WDCT عرضه می‌شود. موتور دوم 1.6 لیتری TGDI است که به همراه گیربکس هفت سرعته اتوماتیک عرضه خواهد شد. قیمت چری تیگو 8 کلاسیک در بازار چین با توجه به امکانات و موتورها، بین 14300 تا 18100 دلار خواهد بود.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1401/6/13
سلام،قیمت نسخه تمام فول این ماشن رو با دلار 30 هزار تومن حساب کنید میشه 600 میلیون!! اونوقت ببینید شرکت مونتاژ کننده این محصول راضی میشه زیر 1.5 میلیارد عرضه کنه در ایران، تازه به اسم قسطی بودن چجوری میکنن توی پاچه ی مردم.
حساب کنید تازه اگر این خودرو تماما وارد هم بشه باز ارزان تر از قیمت های اون شرکت مونتاژ کننده در میاد که همه جا هم تبلیغشو میکنن.
1401/6/13
خدا کنه خدا کنه خدا کنه خدا کنه خدا کنه خدا کنه خدا کنه خدا کنه خدا کنه خدا مدیران خودرو به مصرف کنندگانش احترام بگذارد و مثل قبل مصرف کنندگانش یعنی شهروندان مشتری خود را همزمان با عرضه و فروش چری تیگو ۸ پرورا حال از مدل های دیگر که جلو پنجره لکسس مانند دارند و حتی این نسخه و نسخه تیگو ۹ را بلافاصه که در چین عرضه شد همه و همه را فعلآ انواع نسخه های تیگو ۸ و آریزو ۸ و آریزو ۶ که به زودی طبق اخبار موثق چری میخواهد نسخه آریزو ۶ اسپورت را هم در سال ۲۰۲۳ در چین و کلیه ی بازارهای جهانی عرضه کند آیا این توقع زیادیست از بزرگترین خودروساز خصوصی کشور که ما یکم مبلغ بیشتر را هم تحمل میکنیم ولی شما هر نسخه از تیگو و آریزو که به بازارهای جهانی عرضه خواهند شد را بلافاصه به بازار ایران هم آورده و همدیگه رو هم اذیت نکنیم وقتی پایین ترین نسخه های چری با آب و هوای ایران سازگار است دیگر این چه مدلی است که مثلا سال آینده مثلآ تیگو ۹ را وارد کنید و به بهانه ئ سازگاری با آب و هوای ایران حداقل ۱ الی ۲ سال روند تحویل به مردم را آنقدر عقب بیندازیم که نسخه ی نیو فیسش در چین زیر پای مصرف کننده ی چینی باشد آنوقت مشخص است مصرف کننده ی داخلی هم نسخه ی نیو فیس را میخواهد بابا چین ۹ برابر ایران وسعت دارد از هوای ۳ برابر سرعین اردبیل سردتر دارد و از چابهار و اهواز هم در پیک گرما ۸الی ۱۰ درجه گرمتر و فوق‌العاده و شرجی تر هم دارد و خود چری یک مثلا تیگو ۹ را قبل اینکه به بازار بدهد یک چند نسخه را به قسمت های فوق العاده سرد میفرستد و موتور خودروی مذکور را امتحان میکند که اگه مشکل نداشت که هیچ اگه داشت هم برطرف کند و برای نقاط گرم و خشک هم چند نسخه و برای نقاط گرم و فوق‌العاده مرطوب یا شرجی هم چند نسخه میفرستد و ه مو را از ماست میکشد دیگه ما که خودروی فوق العاده داغ سوز را که برای زمستان هم مناسب نیست مگر ۲ الی ۳ ماه میدیم دست خلق الله دیگه میاییم پرچمدار چری را و وامثالهم را ۲ سال آب خنک میدیم این دیگه بازی کردن با شعور مردم و خود دیگه چی بگم به عنوان یکی از طرفداران پرو پا قرص مدیران خودرو که بزرگترین شرکت خودروسازی خصوصی کشور است و انشاالله روز به روز هم بزرگ تر میشود و افتخار بزرگی تو این شرایط سخت تحریم برای ما ایرانیهاست التماس میکنیم هر محصول چری و اگر امکان دارد زیر مجموعه هایش را بدون فوت وقت به دست شهروندان ایرانی که لایق بهترینها هستند برسانند با تشکر و احترام بی‌نهایت یک هموطن دوستدار و ترول چری حافظ حافظ حافظ حافظ حافظ حافظ حافظ حافظ حافظ حافظ حافظ حافظ حافظ حافظ حافظ
1401/6/17
اینکه مدیران خودرو سریعا خودروهای جدید چری را وارد ایران میکنه و به 3برابر قیمت تمام شده به مردم ایران می اندازه که خدمت به جیب مدیران خودرو هست نه خدمت به مردم ایران. و اینم که تو ایران یه مدت تست می کنند در واقع بیشتراز تطابق با آب وهوا برای تطابق با بنزین آشغالی ایران هست!!