موضوعات داغ

تویوتا یاریس کراس GR اسپرت ، کراس اووری با طعم هیجان

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

تویوتا یاریس کراس محصولی جدید از تویوتا است که در بخش کراس‌اوورهای جمع‌وجور قرار دارد. این کراس‌اوور پایین‌تر از تویوتا C-HR در سبد محصولات تویوتا قرار می‌گیرد و یک خودرو هیجان‌انگیز کوچک محسوب می‌شود. تویوتا برای آن‌که هیجان این کراس‌اوور کوچک را برای مشتریان بیشتر کند، نسخه اسپرت آن موسوم به تویوتا یاریس کراس GR اسپرت را برای بازارهای مختلف عرضه می‌کند.

اگر با سیستم نام‌گذاری خودروهای تویوتا آشنا باشید، حتما می‌دانید که پسوند GR‌ اسپرت برای خودروهایی مورد استفاده قرار می‌گیرد که با بهبود نسبی عملکرد همراه شده‌اند. فراتر از نسخه‌های GR‌ اسپرت، نسخه‌های GR و GRMN قرار دارند که با بهبودهای همه جانبه به دست مشتریان می‌رسند.

تنها مساله‌ای که می‌تواند میزان جذابیت تویوتا یاریس کراس GR اسپرت را برای مشتریان افزایش دهد، تغییر تنظیمات سیستم تعلیق این خودرو است. نسخه ژاپنی به مهار بند اضافه در قسمت مرکزی نیز مجهز است اما نسخه اروپایی چنین قابلیتی را نخواهد داشت.

تویوتا یاریس کراس GR اسپرت

تغییرات ظاهری بخش دیگری از بروزرسانی‌های تویوتا یاریس کراس GR اسپرت برای بازار اروپا هستند. این تغییرات شامل دیفیوزر زیر سپر، سایه نارنجی تیره روی بدنه و رینگ‌های 18 اینچی 10 پر می‌شوند. درون کابین این خودرو نیز روکش صندلی مشکی با دوخت قرمز، تزئینات نقره‌ای، کفپوش‌های پلاستیکی و استارت دکمه‌ای اضافه شده‌اند. تویوتا یاریس کراس GR اسپرت به سیستم تهویه مطبوع دو منطقه‌ای، گرمکن صندلی‌های جلو و سیستم سرگرمی به همراه نمایشگر و رهیاب ماهواره‌ای است.

تویوتا یاریس کراس GR اسپرت به موتور 1.5 لیتری سه سیلندر هیبریدی با مجموع 116 اسب‌بخار مجهز است. تویوتا یاریس کراس از سال 2020 در بازار حضور دارد و اکنون تویوتا نسخه‌های بروز شده آن را با تغییرات محدود به بازارهای مختلف عرضه می‌کند.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1401/6/22
از رو ریرا کپی کردن