موضوعات داغ

هیوندای i20 N Line نسخه ویژه سی سالگی وارد بازار شد

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

هیوندای بیش از سی سال است که نسخه ویژه N Line از هیوندای i20 را در برخی کشورهای اروپایی همچون اسپانیا عرضه می‌کند. این شرکت اکنون نسخه سی سالگی این خودرو را برای اسپانیا در نظر گرفته است، نسخه‌ای که نشان دهنده حضور طولانی مدت هاچ‌بک اسپرت هیوندای در این کشور خواهد بود.

هیوندای i20 N Line نسخه سی سالگی یک یادبود گران‌قیمت و تولید محدود نیست، بلکه با برچسب قیمتی جذاب بیست هزار دلاری به فروش می‌رسد. اما چه چیزهایی به هیوندای i20 N Line نسخه سی سالگی اضافه شده است؟

یکی از افزودنی‌های جدید به نسخه سی سالگی، چند کیسه هوا بیشتر نسبت به نسخه استاندارد است. تجهیزات ایمنی دیگر همچون دستیار تغییر خط، ترمز اضطراری با قابلیت تشخیص عابر پیاده و دوچرخه سواران، کروز کنترل هوشمند، سنسور پارک عقب و دوربین عقب نیز در این خودرو لحاظ شده‌اند. از جمله تجهیزات رفاهی هیوندای i20 N Line نسخه سی سالگی نیز می‌توان به فرمان چندمنظوره، سیستم سرگرمی با نمایشگر 8 اینچی، سیستم تهویه مطبوع دستی، مجموعه نمایشگر اطلاعات دیجیتالی 10.25 اینچی و قفل مرکزی با کنترل از راه دور اشاره کرد.

هیوندای i20 N Line نسخه سی سالگی

هیوندای i20 N Line نسخه سی سالگی چند تفاوت ظاهری نیز با نسخه استاندارد دارد. این تفاوت‌ها شامل رینگ‌های آلیاژی 17 اینچی، چراغ‌های LED جلو و عقب، رادیاتور بزرگتر و اسپویلر بزرگ عقب می‌شوند.

هیوندای i20 N Line نسخه سی سالگی با موتور 1.2 لیتری بنزینی عرضه می‌شود که 82 اسب‌بخار قدرت و 118 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. این خودرو از گیربکس پنج سرعته دستی و سیستم انتقال قدرت دیفرانسیل جلو بهره‌مند است.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1401/6/19
اما با پختگی بیشتری در طراحی احاطه شده که دیگر یادآور دنا نیست!
خصوصا فاجعه در گلگیر جلو ندارد!