موضوعات داغ

شرایط فروش ویژه بی وای دی S6 به مناسبت ماه رمضان

عکس مطلب اول
کارمانیا، از زیر مجموعه های شرکت کرمان خودرو که تقریباً از دی ماه سال گذشته نام آن به صنعت خودرویی کشور وارد شده و از همان ابتدا اساس کار خود را بر روی واردات پرفروش‌ترین شاسی بلند چین، یعنی BYD S6 پایه ریزی کرده است، به مناسب اعیاد شعبانیه و ماه مبارک رمضان، فروش ویژه شاسی بلند BYD S6 را آغاز کرده است.
قیمت پایه شاسی بلند BYD S6 حداقل 92 میلیون تومان در نظر گرفته شده که در این شرایط فروش، تخفیف 1 میلیون تومانی شامل حال آن شده و به قیمتی 91 میلیون تومان و سود انصراف 16 درصد در مهر ماه 95 به مشتریان عرضه می‌شود.
گفتنی است که در این فروش ویژه اگر به دنبال سود مشارکت بالاتر 24 درصد هستید، باید در هنگام ثبت نام مبلغ 46 میلیون تومان را پرداخت کرده و مهرماه سال جاری خودرو را تحویل بگیرید و مابقی هزینه را هم در همان زمان پرداخت کنید، ولی اگر سود مشارکتی کمتر 22 درصد را خواهان هستید، کار شما برای خرید این شاسی بلند راحت‌تر خواهد شد، زیرا سه مرحله پیش پرداخت 23 میلیون تومانی در هنگام ثبت نام، پیش پرداخت 13 میلیون تومانی در مردادماه و یک پیش پرداخت 10 میلیون تومانی در شهریور ماه خواهید داشت که فشار پیش پرداخت اولیه در سود مشارکت 24 درصد را کمتر می‌کند.

شرایط فروش بی وای دی S6

در خصوص خود خودرو جهت یادآوری باید گفت که ابعاد کلی این شاسی بلند در طولی 4810 میلی متری، عرضی 1555 میلی متری، ارتفاعی 1725 میلی متری با فاصله بین دو محوری 2720 میلی متری خلاصه می‌شود که از این سایز بدنه، حداقل وزن خشک 1770 کیلوگرمی بدست آمده است.
از امکانات رفاهی و تجهیزات شاسی بلند "بی وای دی S6" کارمانیا چنین گفته که از صندلی‌های عقب مجهز به ایزوفیکس، بسته شدن خودکار شیشه‌های خودرو با قفل کردن درب‌ها، حالت رانندگی کاهش مصرف سوخت موسوم به ECO، صفحه کیلومتر TFT، سیستم ایرکاندیشن یا همان سیستم تهویه مطبوع دو کاناله اتوماتیک، صندلی‌های برقی برای راننده با قابلیت تنظیم در 8 جهت، دستگیره‌های داخلی روکش کروم، آینه‌های جانبی مجهز به گرمکن، درب باک برقی، اسپویلر عقب، سیستم هشدار فعال بودن ترمز دستی، فرمان و صندلی‌های چرمی، کروز کنترل، آینه داخلی الکتروکرومیک، دوربین دید عقب، ورود بدون کلید و... سود می‌برد.
برای آشنایی بیشتر با این خودرو می توانید به صفحه بی وای دی S6 مراجعه کنید.

نظرات کاربران

7 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/3/19
حیف 90 تومن پول برای یه ماشین آشغال چینی.
1395/3/27
کاری یه این مدل و قیمتش ندارم ولی بی وای دی یک مقدار با بقیه خودروسازان چینی تفاوت داره، مخصوصا در مدل های هایبرد و الکتریکی. تنها چینی هست که شرکت دایملر آلمان داره باهاش محصول مشترک درست میکنه، باهوشترین آدم های دنیا مانند بیل گیتز و وارن بافت در آن سرمایه‌گذاری کردند. در کشور بسیار پهناور برزیل خودرو بی وای دی در حال تولید خودرو هایبرد و الکتریکی مخصوص تاکسی است و در کالیفرنیا اتوبوس سازی بی وای دی دارد مجموعه اتوبوس شهری در این ایالت را با اتوبوس های الکتریکی خود جایگزین میکند.

جالب اینکه فناوری تولید باطری خودرو ها متعلق به همین خودروساز است و خود پیشرو در زمینه تکنولوژی باطری مورد استفاده در خودروسازی است.
1395/3/19
خوراک ایرانیهای آپشن ندیده و شاسی بلند دوست بی مصرف
1395/3/19
به نظرم عرزش کمه
1395/6/30
عرض خودرو 1855 میلی متر اینجا اشتباه نوشته
1395/3/19
سال گذشته تو نمایشگاه دستاوردهای صنعت خودرو این ماشین رو از نزدیک دیدم که واقعا کیفیت قطعات داخلیش کاملا نا امید کننده بود و طراحی داخلیش بسیار زشت به نظر من تو این رنج قیمت با این امکانات جیلی x7 خیلی از این ماشین بهتره با توجه به این که از نظر فنی خیلی شبیه هم هستن ولی در عوض جیلی کیفیت بالاتری داره
1395/3/20
کپی برابر اصل لکسس rx350 2008