موضوعات داغ

مرسدس بنز AMG GT، قدرتمندی که قوی‌تر شد

عکس مطلب اول
مرسدس بنز AMG GT، خودرویی که سال گذشته میلادی آمد تا پرچم‌دار سابق مرسدس بنز یعنی SLS را بازنشسته کند و خود پرچم مرسدس بنز را در حوزه اسپرت‌ها بدست بگیرد، این بار به دام یکی از تیونرهای فعال بازار یعنی "لورینسر" گرفتار شده و در باطن خود متحمل تغییر و تحول‌های زیادی شده است.
به عنوان یک بسته ارتقا دهنده قدرت موتور، تیونر مذکور یک سری سیستم‌های عملکردی جدید و تغییرات ساختاری و نرم افزاری را برای موتور 4 لیتری BiTurbo هشت سیلندر مرسدس بنز AMG GT و AMG GT S ارائه کرده که قدرت تولیدی موتور را در خوشبینانه‌ترین حالت، از 503 اسب بخار در حالت استاندارد به 595 اسب بخار و همچنین در کنار آن، گشتاور تولیدی را هم از 650 نیوتن متر تا مرز 750 نیوتن متر افزایش داده است. گفتنی است که این بسته تقویتی با حداقل قیمتی 4 هزار و 148 دلاری بر روی موتور خودرو اجرا می‌شود که در عمل باعث کاهش شتاب صفر تا صد خودرو از 3.7 ثانیه به 3.6 ثانیه و شتاب صفر تا 200 خودرو در 10.1 ثانیه و همچنین شتاب صفر تا 300 کیلومتر بر ساعتی خودرو در عرض 27.3 ثانیه شده است.

تقویت مرسدس بنز AMG GT

تغییرات ظاهری این خودرو هم محدود شده، اما این شرکت از لحاظ تغییرات ظاهری برای خشک و خالی نبودن پروژه‌ای که در دست دارد، رینگ‌های آلیاژی مشکی 20 اینچی را بر روی محورهای جلو و رینگ‌های مشابه با سایز 21 اینچی را بر روی محور عقب سوار کرده است. البته برای استفاده از چنین رینگ‌هایی بر روی خودرو، شرکت تقویت کننده حداقل قیمتی 12 هزار و 986 دلاری را طلب کرده که به استثنای لاستیک‌های نصب شده بر روی آن‌هاست. در ضمن برای کسانی هم که قصد رانندگی با این ماشین را در مسیرها و جاده‌های برفی دارند، لورینسر رینگ‌های 19 اینچی آلیاژی را در نظر گرفته که روی آن‌ها را لاستیک‌های مخصوص زمستان پوشانده است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد