موضوعات داغ

دانگ فنگ آئولوس AX7 رونمایی شد، رقیب نیسان قشقایی از چین

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

آئولوس زیرمجموعه جدید دانگ فنگ است که با هدف تولید محصولات رقابتی تاسیس شده است. دانگ فنگ آئولوس AX7 جدیدترین محصول این برند است که در سگمنت کراس‌اوور به بازار عرضه شده و رقیب جدی آن نیسان قشقایی است. دانگ فنگ آئولوس AX7 تاکنون تنها به بازار چین عرضه شده است و قیمت آن نیز در محدوده 106900-113900 یوان قرار دارد.

دانگ فنگ آئولوس AX7 یک کراس‌اوور اسپرت است و چهره‌ای همچون چری اومودا 5 دارد. بدنه این خودرو با استفاده از سه رنگ طراحی شده است و در آن ترکیب رنگ‌های نارنجی و مشکی برای القای حس اسپرت مشاهده می‌شوند.

دانگ فنگ آئولوس AX7 از نظر امکانات رفاهی و ایمنی نیز به خوبی مجهز است. تجهیزات این خودرو شامل سانروف پانوراما، سیستم ورود و استارت بدون کلید، سیستم صوتی به همراه نمایشگر لمسی، خوشه ابزار 12.3 اینچی دیجیتال، ترمز دستی الکترونیکی، صندلی‌های برقی جلو، سنسور نمایش فشار باد تایرها، کروز کنترل و رادار نقطه کور می‌شوند. مالکان می‌توانند از بین سه رنگ خاکستری، سفید و مشکی یکی را برای بدنه خودرو انتخاب کنند. برای کابین خودرو نیز سه رنگ آبی، مشکی و قرمز قابل انتخاب است.

دانگ فنگ آئولوس AX7

همانند اکثر خودروهای چینی، دانگ فنگ آئولوس AX7 نیز به پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژر مجهز است. پیشرانه این خودرو حداکثر 190 اسب بخار قدرت و 300 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. مصرف سوخت ترکیبی دانگ فنگ آئولوس AX7 نیز 6.6 لیتر به ازای صد کیلومتر پیمایش در حالت ترکیبی عنوان شده است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد