موضوعات داغ

فروش ویژه کامیون دافران H7 با قیمت قطعی + جدول قیمت ویژه شهریور 1401

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

شرکت شایان دیزل تولیدکننده محصولات تجاری سنگین با نام تجاری دافران، فروش ویژه نمایشگاهی کشنده دافران H7 را با قیمت قطعی 3 میلیارد و ۴۹۰ میلیون تومان در مدت برگزاری نمایشگاه خودرو مازندران از 22 تا 25 شهریور آغاز نمود.

علاقمندان جهت شرکت در این طرح فروش ویژه شرکت شایان دیزل، برای خرید محصول کشنده دافران H7 در مرحله اول با پیش پرداخت 2 میلیارد تومان و سپس طی دو مرحله پرداخت در ماه‌های بعد می‌توانند اقدام کنند

نخستین پرداخت یکماه پس از پیش پرداخت با مبلغ ۷۵۰ میلیون تومان از خریداران دریافت خواهد شد. دومین پیش پرداخت نیز دو ماه بعد به مبلغ ۷۴۰ میلیون تومان از خریداران دریافت می‌شود.

زمان تحویل کشنده دافران H7 در این طرح ویژه، بهمن ماه سال امسال خواهد بود. دافران H7 با رنگ‌های آبی، سفید، قرمز، طلایی بژ و سفید قابل خرید است.

کشنده دافران H7 با توجه به امکانات آن، آپشنال‌ترین و ایمن‌ترین کامیونی به حساب می‌آید که در ایران تولید می‌شود زیرا که این کشنده استاندارد ۸۵ گانه ایمنی اروپا را دارد و در ایران نیز با آپشن‌هایی مثل رادار خط‌خوان و ترمز اضطراری به تولید می‌رسد.

کشنده دافران H7 محصول شایان دیزل به یک موتور 6 سیلندر ۱۲.۷ لیتری مجهز است که توان تولید ۴۸۰ اسب بخار قدرت و ۲۲۰۰ نیوتن‌متر گشتاور را دارا است. این موتور دارای استاندارد آلایندگی یورو 5 است و با تجهیز به سیستم کاهنده آلایندگی EEV به پاک‌ترین کامیون تولید بازار ایران تبدیل شده است وبراین اساس کشنده دافران H7 برای سفرهای اروپایی است.

توان تولیدی پیشرانه کشنده دافران H7 از طریق یک جعبه دنده 12 سرعته اتوماتیک ساخت ZF به چرخ‌ها منتقل می‌شود و وجود اینتاردر پنج زمانه به عنوان مزیت و برتری این کشنده محسوب می‌شود.

سیستم ایمنی و ترمز دافران H7 شامل ترمز موتور یا خفه‌کن، ترمز گیربکس یا اینتاردر، ترمز چرخ‌های جلو و عقب که به ترتیب دیسکی و کاسه‌ای است.

جدول شرایط فروش کشنده دافران H7 ویژه شهریور 1401

خودرو قیمت قطعی (تومان) پیش پرداخت(تومان) پرداخت مرحله اول(تومان) پرداخت مرحله دوم(تومان) زمان تحویل رنگ
کشنده دافران H7 3 میلیارد و ۴۹۰ میلیون 2 میلیارد ۷۵۰ میلیون 740 میلیون بهمن ماه 1401 رنگ‌های آبی، سفید، قرمز، طلایی بژ و سفید

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد