موضوعات داغ

ببینید: ویدئو تبلیغاتی اندازه‌گیری شتاب و قدرت ترمز‌گیری SEHOL A۵ Plus!

عکس مطلب اول

آنچه تاکنون در رسانه‌های چینی در مورد شتاب جک J۷ یا همان SEHOL A۵ Plus که در ایران با نام KMC J7 شناخته می‌شود، یافته‌ایم منحصر به نقل‌قول و ادعای کارخانه سازنده بود ولیکن جدیداً ویدئو‌های تبلیغاتی را در سایر سایت‌های چینی مشاهده کردیم که در آن نه‌تنها قدرت شتاب‌گیری جک J۷ یا همان SEHOL A۵ Plus را نمایش می‌دهد، بلکه قدرت ترمز‌گیری این خودرو هم اندازه‌گیری و نمایش داده می‌شود.

شتاب‌گیری جک J۷

در این ویدئو‌های تبلیغاتی علاوه بر اندازه‌گیری شتاب و قدرت ترمز جک J۷ یا همان SEHOL A۵ Plus سایر امکانات و ویژگی‌های این خودرو همچون پارک خودکار خودرو و غیره نیز به نمایش گذاشته می‌شود و با توجه به اینکه نمونه‌ای که در ایران عرضه خواهد شد فاقد این امکانات هست این قسمت‌ها از ویدئو حذف‌شده‌اند.

مطابق آنچه دریکی از این دو ویدئو نشان داده می‌شود می‌توان گفت که SEHOL A۵ Plus مجهز به حالتی شبیه لانچ‌کنترل است و پس از انتخاب حالت ورزشی یا همان Sport در نمایشگر ۱۰. ۴ اینچی گرافیک خاصی نشان داده می‌شود و در این گرافیک به راننده نشان داده می‌شود که چه زمانی خودرو ۱۰۰ درصد و کاملاً آماده تست شتاب است و فقط راننده باید پای دوم خود را از روی پدال ترمز بردارد.

قدرت ترمز‌گیری جک J۷ یا همان SEHOL A۵ Plus

علاوه بر این تاکنون اطلاعاتی در رابطه با قدرت ترمز‌گیری جک J۷ یا همان SEHOL A۵ Plus ارائه نشده بود که در این ویدئو تبلیغاتی نشان داده می‌شود که جک J۷ یا همان SEHOL A۵ Plus پس از طی مسافتی برابر با ۳۷. ۸ متر از سرعت ۱۰۰ کیلومتربرساعت به‌طور کامل متوقف می‌شود که این عدد هم بسیار خوب بوده و نشان از قدرت خوب ترمز‌های این خودرو دارد. جالب اینجاست که در ویدئو تبلیغاتی دوم شرکت SEHOL به عدد ۳۷. ۴ متر اشاره می‌شود.

قدرت ترمز‌گیری جک J۷ یا همان SEHOL A۵ Plus

البته ذکر دو نکته در اینجا ضروری است، اول اینکه برای تطابق قوای محرکه تزریق مستقیم جک J۷ یا همان SEHOL A۵ Plus با شرایط حاکم بر کشورمان کمی از قدرت این خودرو کاسته شده و در حال حاضر قوای محرکه این خودرو به‌جای ۳۰۰ نیوتن‌برمتر تنها ۲۸۰ نیوتن‌برمتر تولید خواهد نمود و دوم اینکه در چین بر روی SEHOL A۵ Plus لاستیک‌های نوع Performance از شرکت معروف و معتبر Michelin Pilot Sport ۴ نصب‌شده است. کیفیت بنزین هم مسلماً در این موضوع نقش بسیار مهمی دارد که ما در اینجا فرض می‌کنیم کیفیت بنزین سوپر ایران با کیفیت بنزین سوپر چین برابر است.

SEHOL A۵ Plus یا کی ام سی K7

در ویدئو تبلیغاتی دوم که رسماً از سوی شرکت SEHOL منتشرشده سایر ویژگی‌ها و امکانات این خودرو نمایش داده می‌شود برای نمونه در این ویدئو به همکاری شرکت جک با شرکت فولکس‌واگن و رعایت استاندارد‌های VDA در ساخت این خودرو اشاره‌شده و در ادامه گفته می‌شود ضریب مقاومت آئرودینامیکی این خودرو برابر با ۰. ۲۶ است که در نوع خود جالب و بسیار خوب است و قوای محرکه نیز دارای سامانه تغییر پیوسته زمان‌بندی باز و بسته شدن سوپاپ‌های ورودی و خروجی یا همان DVVT و پمپ روغن دور متغیر است.

در پایان از شما دعوت می‌کنیم ویدئو تبلیغاتی اندازه‌گیری شتاب و قدرت ترمز‌گیری SEHOL A۵ Plus را مشاهده نمایید.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1401/6/27
کاش کرمان موتورهم نسخه فولشرومیاورد
1401/6/28
فروش خودرو 17500 دلاری به قیمت بیش از 41 هزار دلار انصاف نیست .