موضوعات داغ

میتسوبیشی ASX مدل 2023 با 5 پیشرانه مختلف معرفی شد، رنوی ژاپنی

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

میتسوبیشی ASX مدل ۲۰۲۳ به عنوان یک کراس‌اوور کامپکت با پیشرانه‌های احتراقی، هیبریدی و پلاگین هیبریدی برای بازار اروپا معرفی شد. فروش این مدل از مارس ۲۰۲۳ آغاز خواهد شد.

این مدل با خطوط بدنه برجسته طراحی شده است. جلوپنجره ظاهری براکت‌مانند به خود گرفته است. چراغ‌های جلو نیز ظاهر پیچید‌ه‌ای دارند و چراغ‌های روز شبیه قلاب‌ در زیر چراغ‌های اصلی دیده می‌شوند. این کراس اوور در شش رنگ عرضه می‌شود و تریم‌های بالارده با سقف مشکی قابل سفارش هستند.

در مدل پایین‌رده یک خوشه ابزار آنالوگ با نمایشگر ۴.۲ اینچی بین سرعت‌سنج و کیلومترشمار قرار دارد. همچنین یک نمایشگر ابزار دیجیتال ۷ اینچی یا ۱۰.۲۵ اینچی برای مدل بالارده در نظر گرفته شده است.

نمایشگر سرگرمی رسانه‌ای استاندارد ۷ اینچی به صورت افقی در کابین قرار گرفته است. یک نمایشگر 9.3 اینچی آپشنال با پشتیبانی از اپل کارپلی و اندروید اتو نیز قابل سفارش است.

ASX روی پلتفرم CMF-B اتحاد رنو-نیسان-میتسوبیشی ساخته شده است و با پنج پیشرانه مختلف در دسترس است.

میتسوبیشی ASX

تمام مدل‌های ASX مجهز به دستیار ترمز اضطراری، هشدار انحراف از مسیر، تشخیص علائم جاده‌ای و دستیار پارک هستند. تریم‌های سطح بالاتر از دستیار نقطه کور، هشدار انحراف از مسیر فعال و هشدار سرعت بهره می‌برند. مدل‌های بالارده دارای کروز کنترل تطبیقی و دستیار تعقیب مسیر فعال نیز هستند.

میتسوبیشی هنوز قیمت ASX جدید را اعلام نکرده است، اما انتظار می‌رود تا چند ماه آینده قیمت نسخه‌های مختلف آن مشخص شود.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1401/7/3
انگار برداشتن رنو را برند میتسوبیشی زدن