موضوعات داغ

تویوتا راو ۴ ادونچر آفرود پکیج ۲ معرفی شد

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

تویوتا راو ۴ اولین بار در سال ۱۹۹۴ به عنوان یک شاسی بلند سه-در که به لطف قابلیت چهارچرخ محرک خود می‌توانست از هر مانعی عبور کند عرضه شد. اما تویوتا برای جذب مشتریان بیشتر مجبور شد یک نسخه خانوادگی پنج-در برای آن بسازد.

در طول این سال ها، راو ۴ از نظر اندازه و کاربردی بودن بهبود پیدا کرده است. در حال حاضر حتی نسخه‌های هیبریدی و پلاگین هیبریدی این کراس‌اوور برای دوست‌داران محیط زیست در دسترس است. با این حال، برخی معتقدند که راو ۴ قابلیت آفرود و سرگرم‌کننده بودن خود را طی این نسل‌ها از دست داده است.

با این حال تویوتا می‌خواهد با عرضه تویوتا راو ۴ ادونچر آفرود پکیج ۲ به همه یادآوری کند که این مدل هنوز قابلیت رانندگی آفرود را از دست نداده است.

ادونچر آفرود پکیج ۲ که در واقع نسخه ارتقایافته تویوتا راو ۴ ادونچر است که اولین بار در سال گذشته عرضه شد، آپشن‌های بیشتری نسبت به‌ آن دارد. یکی از این آپشن‌های جدید رنگ مشکی گوری روی سپرهای جلو و عقب و قاب آینه‌های بغل است. این فقط یک تغییر ظاهری نیست و در واقع مقاومت سپرها و آینه‌ها در برابر آسیب‌دیدگی را افزایش می‌دهد.

تویوتا راو ۴ ادونچر آفرود پکیج ۲

در کنار سپرها و قاب‌های مشکی، شاهد رینگ‌های آلیاژی ۱۸ اینچی مشکی مات، پوشش پلاستیکی مشکی در سراسر بدنه، اسکید پلیت جلو و عقب، ورودی‌های هوا روی سپر و قوس‌های چرخ برجسته هستیم که اولین بار در راو ۴ ادونچر دیده بودیم. این مدل به تایرهای آل‌ترین فالکن و کیت ارتفاع ۱۰ میلیمتری مجهز شده است.

تویوتا در کابین این نسخه هم تغییراتی را اعمال کرده است. این راو ۴ از یک خوشه ابزار دیجیتالی ۱۲.۳ اینچی و یک نمایشگر لمسی سرگرمی رسانه‌ای ۱۰.۵ اینچی با نرم‌افزار و سیستم مسیریابی بهبودیافته بهره می‌برد. این مدل همچنین به سیستم‌های کمک‌راننده بهتری از جمله تشخیص عابرین پیاده در حین پیچیدن مجهز است. علاوه بر این شاهد تودوزی نارنجی و نشان آفرود ادونچر روی داشبورد آن هستیم.

این مدل با چندین پیشرانه مختلف، از جمله موتور ۲ لیتری چهارسیلندر خطی دینامیک فورس تا موتور ۲.۵ لیتری هیبریدی و پلاگین هیبریدی با سیستم تمام چرخ محرک برقی قابل سفارش است. این کراس‌اوور با جعبه‌دنده هشت سرعته اتوماتیک یا جعبه‌دنده متغیر پیوسته برقی در دسترس است.

راو ۴ ادونچر آفرود پکیج ۲ فقط در بازار ژاپن عرضه خواهد شد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد