موضوعات داغ

زمان عرضه هیوندای سوناتای 2023 مشخص شد + تصاویر

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

طی چند ماه گذشته، هیوندای سوناتا 2023 به صورت دوره ای در جاده های عمومی ظاهر شده و این موضوع باعث گردید تا طراحی آن در یک رندر فاش شود.

بر کسی پوشیده نیست که هیوندای در حال کار بر روی به روزرسانی و نسل جدید سوناتا است که ظاهر آن تا حدی در عکس‌های منتشر شده نشان داده شده است. در تصویر ارائه شده، تنها قسمت عقبی سدان قابل مشاهده است، این تصویر این امکان را می‌دهد بفهمید طراحی کلی خودرو هیوندای سوناتای جدید چگونه است. نمای دیده شده از این خودرو به طراحان پرتال خبری Hitekro این موقعیت را داده است که بر روی رندر هیوندای سوناتا 2023 کار کنند. همانطور که مشخص شد این خودرو در آوریل سال آینده معرفی خواهد شد اما تاریخ دقیق تری متعاقبا اعلام خواهد شد.

متأسفانه فروش هیوندای سوناتا هر سال به طور پیوسته در حال کاهش است. با این حال، شرکت هیوندای تصمیم به ارتقاء این سدان گرفته است. در جدیدترین تغییرات اخیراً این سدان یک موتور توربوشارژ جدید دریافت کرد که امیدهای زیادی نسبت به آن داشتند. که البته این پیش‌بینی محقق نشد. در مقابل کیا K5 و هیوندای گرنجور همچنان با تقاضای زیاد روبرو هستند. همچین مدل جدید هیوندای کرنجور نیز برای اولین حضور رسمی آماده می شود.

تصویر منتشر شده از هیوندای سوناتا 2023 در خیابان

بر اساس تصویر منتشر شده از نمای عقب ماشین و عکس های جاسوسی موجود در وب برای ارائه تصویر رندی فوق استفاده شده است. با توجه به استتار سنگین می‌توان جزئیاتی را از این خودرو بدست آورد. همچنین نمای جلویی هیوندای سوناتا از قبل دیده شده بود، بنابراین بر اساس اطلاعات و مشاهدات انجام شده می‌توان یک سبک طراحی قابل استناد ارائه کرد و بنظر می‌رسد به طور کلی، این سدان در ظاهر به BMW سری 7 نزدیک می‌شود.

سپر عقب یک طراحی ساختاری جدید داشته و در درب صندوق عقب نوعی برآمدگی شبیه "دم اردک" دریافت کرده است. در زیر آن بلافاصله لوگوی شرکتی در مرکز قرار گرفته است. پایین تر،لوگوتایپ با حروف بزرگ SONATA وجود دارد. در رندر نیز می‌توانید خطوط صاف و الگوی پویا پره‌های رینگ خودرو هیوندای سوناتا را مشاهد کنید. به طور کلی، حس اسپورت در طراحی ظاهری خودرو هیوندای سوناتا 2023 احساس می‌شود.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد