موضوعات داغ

بی ام و M2 مدل ۲۰۲۳ با قطعات M پرفورمنس معرفی شد

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

بی ام و M2 مدل ۲۰۲۳ هنوز در یک بازی ویدئویی در دسترس نیست تا بتوانید آن را به دلخواه خودتان تیونینگ کنید. این تصاویر رسمی کوچک‌ترین مدل M مجهز به قطعات M پرفورمنس را نشان می‌دهند که ظاهری خشن به G87 بخشیده است. می‌توان آن را با بال عقب روی درب صندوق سفارش داد، اما با نگاهی دقیق‌تر اسپویلر روی سقف برای افزایش داون‌فورس نیز قابل مشاهده است.

از زمان آغاز عرضه M3 و M4 آپشن اگزوز چهارگانه مرکزی برای آن‌ها در دسترس بوده است. M3 تورینگ جدید نیز با همین سیستم اگزوز قابل سفارش است. تورفتگی‌های مربعی در سپر عقب، مشکی شده‌اند و دیفیوزر از فیبرکربن ساخته شده است.

بی ام و M2

نشان "M Performance" در نمای جانبی قابل توجه است. از این نما قاب آینه کربنی و چرخ‌های جلو ۲۰ اینچی و چرخ‌های عقب ۲۱ اینچی نیز قابل مشاهده هستند. ورودی‌های هوای مربعی کمی بزرگ هستند، اگرچه احتمالاً به دلیل استفاده زیاد از فیبرکربن در اطراف آن‌ها این‌طور به نظر می‌رسند.

در داخل کابین شاهد تغییرات زیادی نیستیم و فقط از فیبر کربن در اسپوک‌های فرمان و کنسول مرکزی و داشبورد استفاده شده است. بی ام و M2 که در تصاویر می‌بینید دارای صندلی‌های سطلی آپشنال و احتمالاً بهترین ویژگی این مدل یعنی جعبه‌دنده ۶ سرعته دستی است.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1401/7/24
Finally The MBUX on BMW
😂😁