موضوعات داغ

حضور تیارا مکث موتور در بیلبوردها، خودرو جدید مکث موتور به زودی عرضه می شود؟

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

شرکت مکث موتور از زیر مجموعه‌های گروه صنعتی ماموت، که اتدای امسال در نمایشگاه خودرو تهران امسال از محصول جدید خود یعنی خودرو کراس اوور 7 نفره تیارا رونمایی کرده بود، بتازگی بیلبوردهای تبلیغاتی این محصول را در نقاط مختلف به نمایش در آورده است.

نمایش عمومی بیلبوردهای کراس اوور 7 نفره تیارا در سطح شهر تهران، خبر از برنامه عرضه این خودرو توسط مکث موتور می‌دهد و به احتمال فراوان به زودی شاهد اعلام شرایط فروش آن باشیم.

خودرو کراس اوور 7 نفر تیارا

خودرو جدید مکث موتور در حقیقت بایک رویژیانگ X5 محصول سال 2021 این مجموعه است که در ایران در نسخه 7 نفر و فول آپشن توسط این مجموعه عرضه خواهد شد. کراس‌اوور تیارا از ظاهر قابل‌قبول و کابین جاداری برخوردار و از نظر مصرف سوخت و کیفیت متریال نیز هم سطح سایر رقبایش است.

شروع تبلیغات مکث تیارا

در بخش قوای فنی این خودرو از یک پیشرانه 1.5 لیتری توربو بهره می‌برد که توان تولید 155 اسب‌بخار قدرت و 215 نیوتن‌متر گشتاور را دارا است و این بازده ظاهرا برای وزن 1610 کیلوگرمی کراس‌اوور تیارا ایده‌آل به نظر نمی‌رسند. البته به کمک گشتاور در دورهای پایین (2000 RPM) و یک گیربکس 6 سرعته اتوماتیک عملکرد خودرو تیارا را بهبود بخشید و شاهد کندی بیش از حد نیستیم. تیارا بنا به مشخصات آن در استفاده‌های عادی و خانوادگی خودرو مناسبی بنظر می‌رسد.

در بخش ایمنی و ترمز این خودرو از سیستم ABS،EBD ، BA و ESP بهره می‌برد و وجود 6 کیسه هوا به محافظت هرچه بهتر و بیشتر از سرنشینان کمک خواهد کرد.

سیستم صوتی با یک صفحه نمایش 10.25 اینچی و 6 بلندگو تجربه مناسبی از سرگرمی را برای صاحب خودرو و همراهانش فراهم نموده و تجهیزاتی مانند ترمز پارک برقی، اتوهلد، سنسور نقطه کور، سقف پانوراما، سیستم ورود بدون کلید، استارت دکمه ای، درب برقی صندوق عقب، سنسور نور، رینگ های 18 اینچی، پشت آمپر دیجیتالی 12.3 اینچی، آینه های الکتروکرومیک، تنظیم برقی صندلی در 6 حالت، گرمکن صندلی های جلو، دوربین 360 درجه و دوربین ثبت وقایع از دیگر امکانات خودرو تیارا مکث موتور است.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1401/7/27
امکان داره این موتور خودرو را به تیونر های معتبر بدهیم توعین توربو یا سوپر شارژ با سیستم های اگزوز فوق العاده اسپورت و فیلتر هوای اسپورت دوبل و غیره قدرت را ۲ برابر کرد
1401/7/27
فیس زشت
1401/7/28
این تمیز کنندگان خودرو در ایران نهایت حماقت رو دارند. آخه تمیز کننده الاغ حداقل یه خودرویی رو بیار تمیز کن به مردم بده که قدرت خوبی داشته باشه. اشغال که میاری، کالسکه بچه نیار. تو این کشور اشغال دل ملت به چی خوش باشه؟