موضوعات داغ

نسل بعد هیوندای سانتافه چه ظاهری خواهد داشت؟

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

نسل بعدی هیوندای سانتافه هم‌اکنون در حال تست و بررسی آزمایشی است تا در آینده نزدیک وارد بازارهای جهانی شود. مطابق تصاویر جاسوسی منتشر شده از این خودرو، انتظار می‌رود تا ظاهر نسل جدید هیوندای سانتافه به کلی با نسل قبلی آن متفاوت باشد و ظاهری جدید را به مخاطبان عرضه کند. سایت روسی Kolesa که در زمینه طراحی تصاویر از روی تصاویر جاسوسی مهارت دارد، اکنون به ما نشان داده است که نسل آینده هیوندای سانتافه چه شمایلی خواهد داشت.

رندرهای گرافیکی Kolesa از نسل جدید هیوندای سانتافه، یک خودرو آفرودی با قامت متوسط را نشان می‌دهند که فرم بدنه جعبه‌ای مانند دارد. بنابراین بعید نیست که پس از عرضه سانتافه جدید، رسانه‌های مختلف لقب لندروور کره‌ای را به آن اعطا کنند. چراغ‌های جلو H شکل بزرگترین ویژگی هیوندای سانتافه جدید هستند که مدتی پیش در مینی ون هیوندای استارگزر نیز مشاهده شده بودند.

Kolesa برای قسمت عقب یک درب ساده به همراه چراغ‌های عمودی را متصور شده است. بنابراین براساس رندرهای گرافیکی این سایت، هیوندای سانتافه جدید ظاهری شبیه به هیوندای استاریا خواهد داشت. انتظار می‌رود تا کابین سانتافه جدید نیز متفاوت از نسل قبلی باشد و از الگوی دو رنگ مشکی – سفید پیروی کند. خبرنگاران حوزه خودرو انتظار دارند تا نسل جدید هیوندای سانتافه در سال 2024 روانه بازارها شود.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد