موضوعات داغ

معرفی چری تیگو 8 پلاگین هیبریدی در بازارهای مختلف

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

در حالی که نسخه‌های درون‌سوز از تیگو 8 پرو در حال عرضه به بازارهای مختلف هستند، تیپ پلاگین هیبریدی یا PHEV این خودرو وارد بازارهای شرق آسیا شده است. بزرگترین نقطه قوت چری تیگو 8 پلاگین هیبریدی مصرف سوخت آن است که بنابر ادعای شرکت سازنده، 1.2 لیتر در هر کیلومتر برآورد می‌شود.

چری ادعا می‌کند که تیگو 8 پرو PHEV با تکیه بر باطری‌های خود می‌تواند مسافتی معادل 95 کیلومتر را طی کند. سه حالت رانندگی نرمال، اکو و اسپرت نیز برای این کراس‌اوور هیبریدی در نظر گرفته شده‌اند.

قوای فنی چری تیگو 8 پرو PHEV از مجموع پیشرانه 1.5 لیتر توربوشارژر به همراه دو موتور الکتریکی تشکیل شده است. خروجی ترکیبی پیشرانه آن 320 اسب‌بخار قدرت 545 نیوتن‌متر گشتاور است. گیربکس اختصاصی در نظر گرفته شده برای این خودرو نیز وظیفه انتقال قدرت به چرخ‌ها را برعهده دارد. چری ادعا می‌کند که پکیج باتری‌های در نظر گرفته شده برای این خودرو تا 10 سال دوام می‌آورد. امکان شارژ باتری خودرو با برق 220 ولت شهری نیز وجود دارد که پر شدن کامل آن بین 3 الی 5 ساعت به طول خواهد انجامید.

از جمله امکانات و تجهیزات چری تیگو 8 پرو PHEV می‌توان به این موارد اشاره کرد: صندلی‌های چرمی مشکی، صفحه نمایش 12.3 اینچی سیستم سرگرمی به همراه اندروید اتو و اپل کارپلی، شارژر بی‌سیم، سیستم صوتی سونی با 8 بلندگو و نور پردازی داخلی. چری نسخه هیبریدی تیگو 8 پرو را در فیلیپین با 7 سال گارانتی موتور، 3 سال سرویس رایگان و 3 سال خدمات جاده‌ای رایگان ارائه می‌دهد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد