موضوعات داغ

سود خرید خودرو هایما S7 در بورس کالا چقدر است؟ + جدول سود آبان ماه 1401

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

امروز یکشنبه 8 آبان ماه 200 دستگاهS7 مشکی و 50 دستگاه S7 مشکی سفارشی توسط ایران خودرو در بورس کالا عرضه شد.تاریخ تحویل این محصولات، ۱۶ آذر ماه یعنی ۳۸ روز دیگر خواهد بود.

۲۰۰ دستگاه هایما S7 مشکی در بورس کالا

در فرایند عرضه و فروش هایما S7 مشکی سفارشی روی قیمت ۸۴۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، ۲۰۰ دستگاه هایما S ۷ مشکی با ۷۷۱ تقاضا در حوالی قیمت ۸۱۱ میلیون تومان مچ شد تا خریداران با ۹.۱۶ درصد رقابت بالاتر از نرخ پایه اعلام شده یعنی ۷۴۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، صاحب این خودرو شوند. خریداران میتوانند ۳۸ روز دیگر خودرو خود را تحویل بگیرند. شایان ذکر است که این خودرو در بازار آزاد ۹۹۰ میلیون تومان به فروش میرسد. با توجه به قیمت نهایی (۹۲۰ میلیون تومان) برای این خودروی مونتاژی ایران خودرو مشتریان هایما S۷ مشکی سودی حدود ۷۰ میلیون تومانی را از مسیر بورس کالا به حساب خود واریز کردند.

۵۰ دستگاه هایما S7 مشکی سفارشی در بورس کالا

پس از ۳۹ دقیقه رقابت بین ۲۶۹ سفارش برای خرید ۵۰ دستگاه «هایما S۷ مشکی سفارشی» توسط ایران خودرو در بورس کالا، سرانجام خریداران با ۱۱.۰۵ درصد رقابت و میانگین قیمت ۸۴۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان موفق به خرید شدند. قیمت پایه این ماشین ۷۵۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان اعلام شده بود. قیمت هایما S7 سفارشی احتمالا در بازار حدود 1.020 میلیارد تومان خواهد بود. با توجه به قیمت نهایی ( 955 میلیون تومان) برای این خودروی مونتاژی ایران خودرو مشتریان هایما S۷ مشکی سفارشی سودی حدود 65 میلیون تومانی را از مسیر بورس کالا به حساب خود واریز کردند.

سود خرید هایما S7 از بورس کالا

خودرو تعداد تقاضا قیمت نهایی (میلیون تومان) قیمت بازار آزاد (میلیون تومان) میزان سود (میلیون تومان)
هایما S7 مشکی 200 771 920 990 70
هایما S7 مشکی 50 269 955 1,020 65

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1401/8/8
با سلام
ارائه کالا به صورت قطره چکانی و از طریق بورس کالا سبب افزایش قیمت در بازار آزاد خواهد شد و نتیجه ش سرازیر شدن سود به جیب دلالها و گرونتر شدن خودرو برای مصرف کننده نهایی خواهد بود. کجاست اون شعارهای مسوولین که میگفتن خودرو باید ارزان و فقط به دست مصرف کننده برسه.
حالا تازه متوجه میشیم منظور آقایون از قیمت رقابتی چیه
قیمت رقابتی بین مصرف کننده ها نه تولید کننده ها و اینکه مصرف کننده ها مثل گرگ همدیگه رو تیکه پاره کنن.....