موضوعات داغ

تراک Warrior M20 با موتور 6.7 لیتری، جنگجوی غول پیکر دانگ فنگ

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

شرکت دانگ فنگ به تازگی بسیار فعال شده است، پیش از این، یک برند تمام برقی سطح بالا به نام منگشی راه اندازی کرده‌اند و اکنون می‌توانیم ببینیم که دانگ فنگ همچنین به گسترش سری Warrior خود با موتورهای بنزینی ادامه می‌دهد، یک تراک هیولا با کد M20 که قبلا توسط یک فعال رسانه‌ای چینی افشا شده بود. این خودرو قدرتمند دارای یک پیشرانه با حجم 6.7 لیتری از نوع ICE و فاصله بین دو محور 3700 میلی متر است. دانگ فنگ همچنین یک نسخه SUV از این جانور را توسعه می‌دهد.

سری خودروهای دانگ فنگ Warrior یک سری خودروهای نظامی ویژه از این برند با سابقه طولانی است. سال گذشته، دانگ فنگ نوع غیرنظامی خود را با نام Warrior (Mengshi) M50 عرضه کرد. این یک پیکاپ بنزینی با موتور 4 لیتری توربوشارژ دیزلی با قدرت 200 اسب بخار و گشتاور 600 نیوتن متر است. به تازگی دانگ فنگ یک برند مستقل خودرو به نام منگشی راه اندازی کرده است. این برند شامل وانت و شاسی بلند تمام الکتریکی است که بر اساس پلت فرم جدید MORA طراحی شده است. اما دانگ فنگ همچنین به توسعه سری Warrior ادامه می دهد. و مدل جدیدش به نام M20 فاش شد.

پیش از این، ما چندین بار دانگ فنگ Warrior M20 را در تصاویر جاسوسی مختلف و یک تصویر تبلیغاتی لو رفته دیده بودیم. اما تقریبا هیچ اطلاعاتی در مورد این وسیله نقلیه وجود نداشت و اکنون Warrior M20 به صورت رسمی ظاهر شد.

تراک Warrior M20 با موتور 6.7 لیتری

در نمای جلو این یک وانت بزرگ با قوس چرخ‌های عریض، چراغ‌های تیز و نازک، نورهای بزرگ ذوزنقه‌ای شکل، جلوپنجره‌ای غول‌پیکر با حروف (منگشی، جنگجو) و سپر بزرگ جلو باشد. همانطور که می‌بینیم، M20 یک پیکاپ دو در است. بر اساس اطلاعیه منتظر شده با توجه به سایز بزرگ این خودرو 3 نفر می توانند همزمان در آنجا بنشینند. این تراک جایی برای تخت خواب ندارد و به نظر می رسد که صندلی‌ها می تواند قابل تنظیم باشد.

در مورد اندازه خودرو دانگ فنگ M20 این یک وسیله نقلیه غول‌پیکر است. نسخه با شاسی کوتاه دارای ابعاد 5850/2160/2155 میلی متر با فاصله بین دو محور 3700 میلی متر است. این خودرو با شاسی بلند دارای طولی برابر با 6180 میلی متر با فاصله بین دو محور است. در نگاه اول چرخ های آن کوچک به نظر می‌رسند، اما 295/65 R20 هستند. وزن این خودرو به 3750 کیلوگرم می‌رسد و وزن ناخالص 5900 کیلوگرم اعلام شده است. بنابراین به این معنی است که دانگ فنگ M20 توان حمل بیش از 2 تن بار را داراست و همچنین دارای یک وینچ جلویی اختیاری است.

دانگ فنگ M20 از یک موتور 6.7 لیتری دیزلی D6.7NS6B320 با توان خروجی 231 کیلووات (314 اسب بخار) استفاده می‌کند. این پیشرانه همچنین در دامپرهای دانگ فنگ، کامیون‌های سایز کامل و غیره بکار گرفته شده است و حداکثر گشتاور آن به 1200 نیوتن متر می‌رسد. بنابراین به نظر می رسد که دانگ فنگ M20 یک وسیله نقلیه مسافربری نخواهد بود، بلکه یک کامیون سنگین خواهد بود.

شاسی بلند M20 SUV

شایان ذکر است که قبلاً تنها یک تصویر تبلیغاتی از M20 SUV به صورت آنلاین به بیرون درز کرده بود. بنابراین این بدان معناست که دانگ فنگ واقعاً می‌خواهد یک SUV بزرگ 5.8 متری بر اساس این کامیون بسازد. اما آیا پیشرانه قدرتمند از وسایل نقلیه تجاری دانگ فنگ نیز در این محصول استفاده می‌شود و یا گرینه معقول‌تری را دریافت خواهد کرد؟ البته اطلاعاتی بیشتری در دسترس نیست.بر اساس اطلاعات منتشر شده دانگ فنگ یک کامیون وحش واقعی است که می‌تواند به زودی در چین عرضه شود

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد