موضوعات داغ

جیلی با مدل جئومتری C آماده ورود به اتحادیه اروپا در سال 2023 + مشخصات فنی

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

در 4 نوامبر 2022، گروه خودروسازی جیلی چین یک قرارداد همکاری استراتژیک با گرند اتوموتیو اروپای مرکزی مجارستان امضا کرد و ورود رسمی جیلی به بازار اتحادیه اروپا را رقم زد.

فعالیت اصلی گرند اتوموتیو اروپای مرکزی، واردات و توزیع برند نیسان در مجارستان، جمهوری چک و اسلواکی است.

به گفته ژو تائو، معاون اجرایی جیلی اینترنشنال، در مراسم امضای این قرارداد، عنوان کرد که«تحت تأثیر برقی‌سازی جهانی خودرو، بازار خودروهای انرژی جدید اروپای مرکزی و شرقی در حال رشد است که به تلاش‌های توسعه‌ای جیلی و گرند اتو کمک زیادی می‌کند». این اولین بار است که برند جیلی وارد بازار اتحادیه اروپا می‌شود و نشان دهنده گامی مهم به جلو برای جاه‌طلبی جیلی برای جهانی شدن است.

خط تولید کراس اوور کامپکت الکتریکی Geometry C جیلی در اروپا

بر اساس این قرارداد، Grand Automotive Central Europe کراس اوور کامپکت الکتریکی Geometry C جیلی را از نیمه اول سال 2023 در مجارستان، جمهوری چک و اسلواکی به فروش خواهد رساند.

جست‌وجوی جهانی‌سازی جیلی در نوامبر 2007 آغاز شد، زمانی که استراتژی جهانی‌سازی «Go Global » خود را با وعده ساخت «ایمن‌ترین خودرو دوست‌دار محیط‌زیست و کم‌مصرف‌ترین خودروهایی که می‌توان در سرتاسر جهان رانندگی کرد» را اعلام کرد. در مارس 2020، جیلی با فورد به توافق رسید تا ولوو کارز را به طور کامل خریداری کند و به اولین گروه خودروسازی چند ملیتی چین تبدیل شود.

در سال 2017، کارخانه جیلی در بلاروس شروع به تولید خودرو برای کشورهای منطقه اقتصادی اوراسیا از جمله روسیه، بلاروس و قزاقستان کرد.

علاوه بر این، در سال 2018، Lynk & Co 02 در آمستردام رونمایی شد، مدل Lynk & Co 01 نیز در کارخانه Volvo Ghent در بلژیک به تولید رسید و استراتژی اروپایی برند Lynk & Co منتشر شد که نشان دهنده ورود رسمی این برند به بازار اتحادیه اروپا بود.

این بار، صادرات جیلی جئومتری C به بازار اتحادیه اروپا بدون شک به جیلی کمک می‌کند تا بازار بین المللی خود را گسترش دهد و استراتژی جهانی سازی این شرکت را ارتقا دهد.

کراس اوور برقی ساب کامپکت جیلی جئومتری C

مشخصات فنی جیلی جئومتری C، کراس‌اوور کراس اوور برقی ساب کامپکت جیلی

این کراس اوور برقی ساب کامپکت که جئومتری C نام دارد، قیمتی بین 19980-28150 دلار آمریکا (720 تا 1,013 میلیون تومان) دارد. جئومتری C بر اساس جیلی امگرند GS، اگرچه به طور قابل توجهی اصلاح شده است، هدف آن جلب توجه خانواده های جوان و خریدارانی است که برای اولین بار خودرو خریداری می‌کنند.

جئومتری C از نظر بصری نسبت های کلی مشابه Emgrand GS را که بر اساس آن ساخته شده است، حفظ می‌کند. ورودی‌های هوای خالی و چراغ‌های جلوی باریک به خودرو زیبایی مدرنی در مقایسه با برادر بنزین سوزش می‌دهد.

طراحی مجدد پانل درها با خطوط بدنه که از چراغ های جلو کشیده شده اند، حس مدرنی را به خودرو می‌دهند. دستگیره‌ درهای بازشو با الهام از تسلا آیرودینامیک خودرو را بهبود می‌بخشد. رینگ‌های آلیاژی با دیزاین جدید فوق‌العاده به نظر می‌رسند!

جیلی جئومتری C

همان داستان در قسمت عقب خودرو تکرار می‌شود و که تناسبات مشابه Emgrand است اما طراحی به طور قابل توجهی به روز شده است. مجموعه چراغ های رنگی عقب و حروف GEOMETRY در سراسر دریچه نشانه های طراحی بسیار امروزی هستند.

خودروهای چینی راه طولانی را با طراحی خودرو پیموده اند - این امر در طراحی داخلی نیز صدق می کند. فضای داخلی جیلی جئومتری C تمیز و مدرن است، با تم هندسی کلی و بسیار جالب!

مدل قبلی جئومتری در فضای داخلی دارای دکمه‌های خازنی برای کنترل عملکردهای مختلف خودرو بود که طراحی زیبایی‌شناختی عالی داشت اما چندان کاربرپسند نبود. برخی از دکمه‌های فیزیکی خوشبختانه دارای طراحی جدید هستند.

جیلی جئومتری C با پکیج باتری 53 کیلووات ساعتی و 70 کیلووات ساعتی برای برد 400 و 550 کیلومتری NEDC

جیلی جئومتری C با پکیج باتری 53 کیلووات ساعتی و 70 کیلووات ساعتی برای برد 400 و 550 کیلومتری NEDC عرضه می‌شود، برد رقابتی را از خود به نمایش می‌گذارد. یک موتور 150 کیلووات (201 اسب بخار) 310 نیوتن‌متری که محور جلو را تامین می کند، تنها گزینه قابل انتخاب تاکنون است.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1401/8/16
سلام، عقبش خیلی شبیه به مازراتی لوانته هست، ولی خوب به استایل ماشین میاد.