موضوعات داغ

قرعه کشی جام جهانی مدیران خودرو برگزار شد + اسامی برندگان

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

عصر دیروز مراسم قرعه کشی کمپین جام جهانی مشتریان برند MVM و شرکت مدیران خودرو در محل این شرکت برگزار شد و برندگان این کمپین مشخص شدند.

طی این کمپین برند MVM مدیران خودرو که از ۱۵ مهر تا ۱۵ آبان برگزار شد، خریداران خودرو که در این بازه زمانی خرید خود را نهایی نموده‌اند، در قرعه‌کشی سفر به قطر و تماشای بازی تیم ملی در جام جهانی شرکت داده شدند.

طی این مراسم جک لی مدیرعامل چینی مدیران خودرو در خصوص برنامه‌های آینده مدیران خودرو در خصوص معرفی خودروهای جدید و مدرن و افزایش سهم بیشتر از بازار آینده ایران خبر داد و گفت: برند MVM هم اکنون با مدل های جدید X22 پرو، X55 پرو و آریزو ۵ توربو سبدی کامل از خودروهای چینی زیر یک میلیارد در بازار حضور دارد و به تازگی طراحی این محصولات با استاندارد های جدید بروز شده است.

شرکت مدیران خودرو با دو برند MVM و فونیکس در بازار ایران سعی نموده است که تمام رده‌ها و سگمنت‌ها را پوشش دهد و به عنوان بزرگترین خودروساز خصوصی ایران سهمی قابل توجه‌ای از خودروهای چینی‌ بازار را در اختیار دارد.

مراسم قرعه کشی جام جهانی مدیران خودرو

در حاشیه مراسم قرعه کشی جام جهانی مدیران خودرو، بابایی زاده مدیر فروش ام وی ام با اشاره به 2دهه تلاش موفقیت آمیز مدیران خودرو در زمینه تولید خودرو اشاره نموده و افزود : در وضعیت فعلی و شرایط سخت تحریمی کشور، مدیران خودرو طی این سال‌ها همچنان توانسته است به موفقیت‌های خوبی در خصوص ادامه خدمات و معرفی محصولات جدید دست‌ یابد.

در بازه زمانی برگزاری این کمپین قرعه کشی جام جهانی مدیران خودرو، ۳,۱۳۵ مشتری بصورت نقد و اقساط محصولات MVM را از این شرکت خریداری نموده‌اند. در این مراسم قرعه‌کشی سفر به قطر و حضور در جام جهانی فوتبال انجام شد و سه برنده خوش‌شانس از میان ۳,۱۳۵ مشتری برای سفر به جام جهانی ۲۰۲۲ معرفی شدند. برندگان علاوه بر بلیط رفت و برگشت به قطر، ۷ روز اقامت در هتلی بسیار لوکس و تماشای بازی ایران و آمریکا را در جام جهانی تجربه خواهند کرد.

اسامی برندگان قرعه کشی جام جهانی مدیران خودرو :

1- میلاد حسین از تهران

2- کلثوم کاروانی از ری

3- آیدا سلطانیه از تهران

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1401/9/29
دورود ضمن خسته نباشیدچرا شرط بندی تا دقیقه ۷۰ من تمام بازی ها را قبل شروع بازی زدم وبه علت قطعی نت نمی شد نتایج عوض کرد واین یه ظلم بزرگ استچه فایده همه چیز حق کشی است حق امثال من بر باد است مثل همیشهچه فایده بدونی ولی پیدا نباشه نتیجه دقیقه هفتاده ۹۰درصد مشخصا ممنون