موضوعات داغ

سایک مکسوس لینگدی در چین عرضه می‌شود، کپی جدیدی از لندکروزر

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

سایک اخیرا اعلام کرده است که شاسی بلند جدید این شرکت با نام مکسوس Lingdi به زودی در بازار چین عرضه خواهد شد. سایک مکسوس لینگدی رقیبی جدی برای بایک BJ60 و یا گریت وال تانک 500 محسوب می‌شود.

سایک مکسوس لینگدی یک شاسی بلند با اندازه بزرگ محسوب می‌شود. ابعاد این خودرو عبارت است از 5046/2016/1876 میلی‌متر. همچنین فاصله بین دو محور این خودرو 2950 میلیمتر عنوان شده است. فاصله مکسوس لینگدی از سطح زمین قابل توجه است و قطعات پلاستیکی مختلفی وظیفه حفاظت از بدنه این خودرو را برعهده دارند.

با نگاهی به چهره سایک مکسوس Lingdi متوجه خواهید شد که طراحان مکسوس به سبک همیشگی چینی‌ها یعنی کپی برداری از محصولات معروف روی آورده‌اند. مکسوس Lingdi نیز شباهت بسیاری به نسل جدید تویوتا لندکروزر دارد.

با این حال فضای داخلی مکسوس لینگدی چندان جدید نیست و زبان طراحی آن شبیه به خودروهای آفرودی دهه 2020 است. دریچه‌های سیستم تهویه در مرکز کابین به یکدیگر چسبیده‌اند و بالای آن‌ها نمایشگر سیستم چندرسانه‌ای قرار دارد. با این حال استفاده از فرمان دی کات و مجموعه نشانگرهای دیجیتال، موجب افزایش زیبایی کابین شده است.

سایک مکسوس لینگدی

سایک برای افزایش سطح ایمنی مکسوس لینگدی، این شاسی بلند را به دستیارهای رانندگی سطح دو مجهز کرده است که شامل نگهدارنده بین خطوط، رادار نقطه کور، ترمز اضطراری و کروز کنترل تطبیقی می‌شوند. همچنین مشتریان می‌توانند این شاسی بلند را با ترکیب 5، 6 یا 7 صندلی خریداری کنند.

سایک مکسوس لینگدی به موتور دو لیتری توربوشارژر با 218 اسب‌بخار قدرت و سیستم هیبریدی خفیف 48 ولت مجهز است. گیربکس هشت سرعته اتوماتیک نیز وظیفه انتقال قدرت به چرخ‌ها را برعهده دارد.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1401/9/2
اینارو نمیتونن واردات یا مونتاژ کنن؟
1401/9/2
اینارو نمیتونن واردات یا مونتاژ کنن؟