موضوعات داغ

تولید وانت 294 میلیون تومانی کالری BAW در چین آغاز شد

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

در سال‌های اخیر خودروسازان چینی روند گرانی خودروهای خود را در پیش گرفته‌اند. شرکت‌های چینی برندهای رده بالا را راه‌اندازی می‌کنند، فناوری‌های مختلفی را به خودروهای خود اضافه می‌کنند و ظاهر خود را بهبود می‌بخشند تا این گران شدن را توجیح کند و در نتیجه هر روز گران می‌شوند. اما درمیان گرانی شرکت‌های چینی، شرکت BAW یک پیکاپ 8300 دلاری (294 میلیون تومان) با نام کالری را برای قشرکم درآمد تولید کرده است.

کمپانیBAW (Beijing Auto Works) یک شرکت مستقل است که قبلاً بخشی از گروه بزرگ BAIC بوده است. این شرکت به‌عنوان سازنده شاسی‌بلند نمادین BJ212 که در سال‌های 1963 تا 1964 ساخته شد، شناخته می‌شود. امروزه فعالیت BAW در حوزه خودروهای برقی کوچک گسترش یافته است. اما هنوز هم از تولید این خودروهای به سبک قدیمی دست نمی‌کشد. علاوه بر این، BAW رسما تولید وانت بار کالری BAW را با برچسب قیمت باورنکردنی 8270 دلار(294 میلیون تومان) را آغاز کرده است.

نسخه بلند کالری BAW

ظاهر کلی BAW کالری ساده است. شکل بدنه وانت کالری به صورت یک پیکاپ سنتی 2 کابین 4 در طراحی شده است. در نمای جلویی این پیکاپ دارای یک جلوپنجره بزرگ، یک جفت چراغ جلوی بزرگ و ساده، چراغ‌های مه شکن و یک سپر متوسط است. شایان ذکر است BAW کالری را می‌توان به تایرهای آفرود 245/75 R16 مجهز کرد.

کالری BAW در دو نسخه عرضه می‌شود. در نسخه اول فاصله بین دو محور کوتاه است، ابعاد آن 5270/1900/1860 میلی متر بوده و 122 میلی‌متر کوتاه‌تر از تویوتا تاکوما است. نسخه دوم دارای فاصله بین دو محور بلندتر و ابعاد 5520/1990/1905 میلی متر است.

نمای داخلی وانت کالری BAW با قیمت 294 میلیون تومان

شما چه انتظاری از فضای داخلی یک پیکاپ تراک با برچسب قیمتی بسیار کمتر از 10000 دلار دارید؟

کالری BAW با صفحه نمایش دوگانه شما را شگفت زده خواهد کرد. سیستم اینفوتیمنت پیکاپ کالری BAW شامل دو نمایشگر 10.25 اینچی، یکی برای صفحه ابزار و دیگری برای کنترل‌های مرکزی است. داخل کابین کالری BAW همچنین دارای فرمان سه پره، صندلی‌های چرمی و خروجی 12 ولت است.

بر اساس اعلام تولیدکننده پیکاپ کالری BAW به طور استاندارد با گیربکس دستی، دوربین دید عقب، سیستم نظارت بر فشار باد تایرها، کیسه هوا برای راننده و سرنشین جلو و فرمان برقی عرضه می‌شود که به نسبت قیمت تجهیزات مناسبی است. نسخه‌های گران قیمت این پیکاپ تراک مجهز کالری BAW به سیستم تشخیص صدا خواهند بود.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1401/9/4
آریسان هم تولید فرغون سازی ما هست برای اقشار کم درآمد.... خودتون مقایسه بفرمایید