موضوعات داغ

چانگان CS75 پلاس با قوای فنی هیبریدی به بازار می‌آید

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

به تازگی تصاویری از پایگاه داده وزارت صنعت چین به بیرون درز کرده است که تصاویر چانگان CS75 پلاس پلاگین هیبریدی را به نمایش می‌گذارد. تیپ پلاگین هیبریدی چانگان CS75 پلاس همانند نسخه عادی به موتور 1.5 لیتری توربوشارژر و خروجی‌های اگزوز دوبل مجهز است اما طراحی قسمت جلوپنجره و رینگ‌های 18 یا 19 اینچی آن نسبت به نسخه عادی متفاوت هستند. در تصاویری که از این خودرو منتشر شده است فضای داخلی آن را نمی‌بینیم اما انتظار می‌رود کابین تیپ پلاگین هیبریدی همانند تیپ عادی باشد.

بزرگترین تغییر فنی چانگان CS75 پلاس PHEV، تغییر درب مخزن سوخت این خودرو است. باک این کراس‌اوور اکنون به سمت چپ خودرو منتقل شده است و به جای درب مخزن سوخت، کانکتورهای شارژر قرار گرفته‌اند. باتری این خودرو نیز از نوع لیتیوم – آهن – فسفات خواهد بود که توسط شرکت چینی CATL ساخته می‌شود. هنوز مشخصات فنی دقیق این خودرو اعلام نشده است.

چانگان CS75 پلاس PHEV

حداکثر سرعت چانگان CS75 پلاس PHEV دویست کیلومتر بر ساعت خواهد بود و همچنین وزن این خودرو با توجه به نوع پیکربندی، رقمی بین 1880 الی 1915 کیلوگرم اعلام شده است. فاصله بین دو محور 2710 میلی‌متر نیز از چانگان CS75 پلاس PHEV یک خودرو خانوادگی ایده آل می‌سازد.

پیشرانه هیبریدی این خودرو از ترکیب موتور 1.5 لیتری توربوشارژر بنزینی و موتور الکتریکی تشکیل شده است. موتور بنزینی حداکثر 170 اسب بخار قدرت و 255 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. موتور برقی نیز 150 اسب بخار قدرت دارد. تاریخ عرضه و قیمت چانگان CS75 پلاس PHEV هنوز اعلام نشده است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد