موضوعات داغ

معرفی کامیون های آمیکو 2631 و 1929 و پیکاپ آسنا توربو در همایش گروه صنعتی آمیکو

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

روز یکشنبه 29 آبان 1401 همایش مدیران معادن، صنایع وابسته و حمل و نقل سراسری با میزبانی گروه صنعتی آمیکو در هتل المپیک تهران با هدف توسعه ظرفیتهای همکاری برگزار شد. به گزارش روابط عمومی آمیکو در همایش فوق فعالان صنعت معدن، حمل و نقل و اصحاب رسانه حضور یافتند. این همایش که با حضور مدیران صنعت و معدن برگزار شده بود به پیشرفت آمیکو در تولید خودرو و ارتقای کیفیت آن اشاره شد. در این همایش گروه صنعتی آمیکو  دو محصولی که به زودی وارد بازار می شوند را معرفی نمود. در این همایش کامیون 2631، کامیون  1929 و خودرو پیکاپ آسنا توربو معرفی شدند و مشخصات فنی این خودروها مورد بررسی قرار گرفت.  کامیون 1929 با کاربری باری به زودی وارد چرخه حمل و نقل کشور می شود و با موتور 400 اسب بخار  در پیمایش جاده ها مزیت بسیار خوبی خواهد داشت‌. آسناتوربو از دیگر محصولات جدید گروه صنعتی آمیکو است که با پیشرانه نیرومند میتسوبیشی 2400 سی سی و قدرت 218 اسب بخار یک پیکاپ کم نظیر در کشور خواهد بود.

معرفی کامیون های آمیکو 2631 و 1929 و پیکاپ آسنا توربو در همایش گروه صنعتی آمیکو

مشخصات فنی پیکاپ آسنا توربو دنده دستی

پیکاپ آسنا توربو دنده دستی از یک موتور مشترک با آسنا دنده اتوماتیک بهره می‌برد. پیکاپ آسنا توربو دستی به کمک پیشرانه میتسوبیشی با کد 4K22D4T با حجم 2378 سی سی توربوشارژ، حداکثر قدرت 218 اسب بخار در 5200 دور در دقیقه و حداکثر گشتاور 320 نیوتن متر در 2000 دور در دقیقه تولید می‌کند و نیروی تولید شده پیشرانه پیکاپ آسنا توربو دستی از طریق جعبه دنده 5+1 دنده دستی به چهار چرخ انتقال داده می‌شود.

از نظر تجهیزات ایمنی و امکانات رفاهی پیکاپ آمیکو آسنا می توان به صندلی چرمی، گارد ایمنی اتاق، رکاب، دوربین دید عقب، فرمان هیدرولیک، کنترل سیستم صوتی بر روی فرمان، صفحه نمایش لمسی سیستم سرگرمی، شیشه‌ های برقی، سیستم تهویه مطبوع اتاق و دو کیسه هوا و سیستم ‌های ترمز ABS به همراه EBD و DRP اشاره کرد.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1401/9/6
سلام وقت بخیر اسنا توربو دستی کی دقیقا بع بازار عرضه میشه کسی میدونه جواب بده تشکر...