موضوعات داغ

پیکاپ G9 بهمن موتور رسما در نمایشگاه خودرو اصفهان رونمایی شد + عکس و فیلم

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

نمایشگاه خودرو اصفهان بعد از سه سال وقفه امروز با حضور اصحاب رسانه آغاز به کار کرد.

یکی از شرکت‌هایی که با یک خودرو جدید پا به این نمایشگاه گذاشته است گروه بهمن با خودرو پیکاپ جدید خودرو G9 بوده، محصولی که با حضورش در میان پیکاپ‌های حاضر در کشور، این بازار داغ را داغ‌تر خواهد کرد.

ویدیو معرفی پیکاپ G9 بهمن موتور

پیکاپ G9 بهمن موتور از لحاظ چهره و طراحی بسیار شبیه پیکاپ محبوب آمریکایی داج رم است و آن را می‌توان یک کپی کامل از این خودرو دانست.

در بخش امکانات فنی و پیشرانه اصلا دیگر شباهتی به پیکاپ‌های پرقدرت آمریکایی نداشته و به همان ذات اقتصادی محصولات چینی برگشته است و با یک پیشرانه 2 لیتری توربوشارژ، توان تولید 195 اسب بخار قدرت بین 4000 تا 5500 دور در دقیقه و بیش 360 نیوتن متر گشتاور را می‌تواند تولید کند. پکیج فنی خودرو با حضور یک گیربکس 8 سرعته ساخت شرکت ZF آلمان با قابلیت تعویض الکترونیکی دنده تکمیل می‌شود. خودرو به صورت E-4WD عرضه می‌شود.

سیستم تعلیق جلو پیکاپ G9 بهمن موتور از نوع جناقی دوبل بوده و بخش عقب دوجناقی مولتی لینک است و نکته جالب در خصوص سیستم تعلیق عقب استفاده از فنر لول به جای فنر شمش بوده که این پیکاپ را از بقیه محصولات هم رده متفاوت می‌کند.

پیکاپ جدید G9 بهمن موتور از سطح متفاوتی از آپشن نسبت به محصولات موجود در بازار برخوردار است. به عنوان مثال وجود دوربین 360، دوربین ثبت وقایع، سنسور برخورد از جلو از آپشن‌های متفاوت و جدید این پیکاپ گروه بهمن است.

نمای عقب پیکاپ جدید G9 بهمن موتور

در داخل خودرو بسیار بزرگ و جادار است و با خطوط عمودی و تیز با طراحی جلو خودرو هماهنگ است. نیز سطح مناسبی از امکانات در اختیار راننده و سرنشینان قرار گرفته و امکاناتی مانند سیستم مولتی مدیا با یک صفحه نمایش 10,1 اینچی و 6 اسپیکر، صفحه ابزار و کیلومتر دیجیتال 12 اینچی، استارت دکمه‌ای، نور محیطی، سیستم ترمز ضد لغزش(ABS)، سیستم توزیع الکترونیکی نیروی ترمز(EBD)، سیستم کنترل پایداری (ESC)، سیستم ترمز کمکی (Brake Assistance System)، سیستم هشدار برخورد از جلو (Front Collision Warning)، سیستم کنترل حرکت در بین خطوط (LaneDeparture Warning System)، سیستم کروز کنترل هوشمند تطبیقی (Adaptive Crouse contro)، سیستم قطع خودکار سوخت هنگام تصادف (Collision Automatic Fuel shut-off (، سیستم باز کردن قفل درب ها هنگام تصادف Collision Automatic Unlocking، سیستم کنترل فشار باد تایر ها (Tire Pressure Monitoring System) ، سیستم روشنایی اتوماتیک (Automatic Head-light On/off system )، برف پاک کن های خودکار جدید ( Rain sensing Wiper System) از تجهیزات رفاهی و امکانات ایمنی این خودرو است و نسبت به دیگر پیکاپ‌های موجود در بازار در سطح بالاتری قرار دارد.

فضای داخلی پیکاپ جدید G9 بهمن موتور

در صورت قیمت‌گذاری مناسب گروه بهمن برای خودرو پیکاپ G9، بازار این سگمنت از خودروها در کشور دچار تحویل خواهد شد.

بر اساس اعلام گروه بهمن هنوز زمان دقیقه عرضه این خودرو در بازار مشخص نیست و خودرو در حال گذراندن مراحل تست است و به احتمال فراوان و براساس برنامه‌ریزیهای این شرکت نیمه اول سال 1402 شاهد عرضه پیکاپ G9 در بازار کشور باشیم.

نظرات کاربران

7 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1401/9/3
ناچاریم فیک امریکایی داشته باشیم ...
1401/9/3
به نظرم عالیه با یه تیونینگ افتر مارکتی سطح ۲ میشه وحشتناک
1401/9/4
قیمت دو میلیارد ؟ من از اون دسته آدمهایی هستم که چینی و .... برام فرقی نمی کنه و سوار می شم . خیلی هم انتظار این ماشین رو کشیدم ولی دو میلیارد برای پیکاپ چینی زیاد هستش. علت موفقیت کاپرا دو قیمت گزاری منطقی ماشین هستش
1401/9/4
این همون پیکاپ ترالورد نمایشگاه خودرو تهران 96 هست طراحی ماشین تغییر دادن
1401/9/8
نه این یه پیکاپ مجزاست از ترالورد خیلی مجهز تر و یکم جدید تره
1401/9/18
مجری محترم این مجموعه گاهی حرف های عجیبی فرمایش میکند، در معرفی کلوت از ترمز کاسه ای و مقایسه آن با هایلوکس و در این معرفی نداشتن سانروف در پیکاپ ها. عزیز شما اگر متخصص هستی و در نقش مجری اطلاعات قرار هست به بیننده بدی نگاهی به نمونه های اصیل بازار کنی بد نیست. همون رم که اشاره کردی یا رپتور رو فقط تماشا بفرما تا بیشتر با طراحی و امکانات پیکاپ ، در سطحی فرا تر از چین و ایران آشنا شوی. درسته که متاسفانه بازار خودرو کشور پر از جنس و طراحی چینی شده ولی یک متخصص فنی وظیفه دارد الگو و‌معیار رو درست بیان کند.
1401/11/22
به نظرمنt8بااینکه خیلی خوب جواب داده