موضوعات داغ

کشنده شاکموتو X5000 آرین دیزل در نمایشگاه خودرو اصفهان رونمایی شد + عکس

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

شرکت آرین دیزل بهار امسال و جریان نمایشگاه خودرو تهران 1401، تعدادی از محصولات خود را رونمایی کرد. این شرکت در نمایشگاه خودرو اصفهان نیز حضور دارد و محصول شاخص آن در این رویداد، کشنده تک محور شاکموتو X5000 است.

کشنده شاکموتو X5000 نقش یک محصول ارزشمند در بازار کشنده‌ها را برای آرین دیزل ایفا می‌کند که احتمالا از سوی رانندگان مورد استقبال قرار خواهد گرفت. کشنده‌های تک محور به دلیل کارایی قابل قبول و استهلاک پایین‌، همواره مورد توجه رانندگان ایرانی قرار داشته‌اند.

پیشرانه شاکموتو X5000 از نوع کامینز ISZ520 است که 13 لیتر حجم دارد و از آرایش شش سیلندر استفاده می‌کند. این پیشرانه از استاندارد عدم آلایندگی یورو 5 پشتیبانی می‌کند. حداکثر توان و گشتاور این پیشرانه به ترتیب 520 اسب بخار و 2460 نیوتن‌متر است. گیربکس اتوماتیک FAST F16JZ24 با 16 دنده به جلو و 2 دنده عقب نیز وظیفه انتقال قدرت را در شاکموتو X5000 برعهده دارد. بهره مندی از گیربکس اتوماتیک سبب خواهد شد تا مشتریان ایرانی دید مثبتی نسبت به شاکموتو X5000داشته باشند.

شاکموتو X5000

سیستم تعلیق کشنده شاکموتو X5000 در جلو و عقب از نوع پنوماتیک مستقل است. همچنین ترمزهای دیسکی به همراه مخزن ذخیره باد آلومینیومی وظیفه کنترل سرعت این کشنده را برعهده دارند. سامانه‌های ایمنی ترمز اضطراری، کنترل پایداری خودرو، کنترل لغزش، ریتاردر هیدرولیک پنج مرحله‌ای و سیستم هشدار انحراف از مسیر بخشی از تجهیزات ایمنی شاکموتو X5000 هستند.

امکانات رفاهی شاکمان X5000 نیز قابل توجه هستند. از جمله تجهیزات رفاهی شاکموتو X5000می‌توان به این موارد اشاره کرد: سیستم تعلیق بادی کابین با 4 بالن، فرمان مجهز به دکمه‌های کنترلی، بالابر هیدرولیکی و الکتریکی کابین، چراغ‌های LED جلو، سنسور باران، آینه‌های جانبی برقی، دی‌لایت و اتولایت، سیستم چندرسانه‌ای به همراه نمایشگر 10 اینچی، رادار نقطه کور و دوربین 360 درجه، گارد محافظ، کامپیوتر سفری، پورت شارژ USB، تاخوگراف، بخاری و کولر درجا، خروجی برق 220 ولت و بادگیر سقف و جانبی.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد