موضوعات داغ

مصاحبه مدیر بازاریابی آرین دیزل پیرامون کشنده جدید شاک موتو در نمایشگاه خودرو اصفهان + فیلم

عکس مطلب اول

شانزدهمین نمایشگاه خودرو اصفهان پس از سه سال وقفه هم‌اینک در محل جدید نمایشگاه‌های این استان در کمربندی شرقی و روبه‌روی روشن دشت، برگزار شده و از تاریخ ۳ الی ۶ آذرماه میزبان بازدیدکنندگان است. محصولات متعدد و جدیدی در این خودرو به نمایش گذاشته شده‌اند که از جمله آن‌ها می‌توان به کشنده جدید آرین دیزل به نام شاک موتو اشاره کرد.

خودروبانک در حاشیه برگزاری این نمایشگاه، با آقای ضیایی، مدیر بازاریابی شرکت آرین موتور پیرامون کشنده جدید گفتگویی داشته که فیلم و خلاصه آن را در ادامه مشاهده می‌کنید.

شاک موتو (SHACMOTO) برند جدید آرین موتور بوده که نخستین محصول آن کشنده تک‌محور X5000 نام دارد. به گفته آقای ضیایی، احتمال می‌رود تا پیش از پایان سال جاری دو محصول دیگر از این برند، یعنی کامیون کمپرسی و کامیون باری جفت‌محور به بازار معرفی شود. آرین موتور در سال آینده نیز برنامه‌های متعددی برای برند شاک موتو و همین‌طور جک دارد.

کشنده X5000 از بسیاری جهات متمایز نسبت به سایر کشنده‌های موجود در بازار است. قدرت، مهم‌ترین فرق و در واقع مزیت این کشنده به حساب می‌آید که به لطف موتور ۱۳ لیتری کامنیز با توان تولید ۵۲۰ اسب بخار حاصل شده است. ایکس ۵۰۰۰ همچنین به گیربکس فست انحصاری شرکت Shacman مجهز بوده و امکانات آن تقریبا در هیچ‌یک از خودروهای رقیب یافت نمی‌شود. کولر درجا، دوربین ۳۶۰ درجه، خروجی برق ۲۲۰ ولت، سنسور باران و ... از جمله آپشن‌هایی هستند که به طور استاندارد در هیچ‌یک از کشنده‌های موجود لحاظ نشده‌اند.

به گفته مدیر مارکتینگ شرکت آرین دیزل، کشنده X5000 شک موتو تا پیش از پایان سال جاری و احتمالا اواخر بهمن‌ماه به بازار عرضه می‌شود.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد