موضوعات داغ

امروز آخرین مهلت خرید لاماری ایما از بورس با قیمت قبلی + جدول قیمت ویژه آذرماه 1401

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

شرکت آرین پارس موتور در دور جدید فروش لاماری ایما در بورس کالا، این کراس اوور محبوب را با قیمت قبلی 981 میلیون تومان عرضه نموده است.

این عرضه خودرو لاماری ایما فرصت مناسبی برای مصرف‌کنندگان این خودرو است تا بتوانند از فرصت خرید با قیمت قبلی استفاده کنند. لاماری ایما در حال حاضر حدود 1 میلیارد و 600 میلیون تومان در بازار آزاد قیمت‌گذاری می‌شود.

آخرین مهلت برای ثبت سفارش لاماری ایما تا پایان ساعت اداری روز سه شنبه 8 آذر (17:00) است، میزان پرداختی 25درصد قرار داده شده است.

متقاضیانی که در عرضه‌های قبلی موفق به خرید خودرو نشده‌اند می‌توانند در این دوره شرکت کنند، هر کدملی (کد بورسی) تنها امکان ثبت سفارش بر روی یک کد عرضه از مجموع عرضه های روز انجام معامله را دارد.

در این دوره عرضه خودرو لاماری ایما در بورس کالا، اشخاص حقوقی امکان ثبت سفارش ندارند.

برندگان نهایی خرید لاماری ایما از بورس کالا ملزم به ایجاد و تکمیل پرونده شخصی و واریز وجه هزینه‌های ۹ درصد مالیات ارزش افزوده بر مبنای قیمت نهایی فروش و سایر هزینه‌ها به مبلغ ۲۴۷ میلیون ۲۸۲ هزار ریال برای بیمه شخص ثالث، پلاک، مالیات و عوارض شماره گذاری و عوارض شهرداری هستند که باید همزمان با تسویه اصل مبلغ واریز کنند.

همه هزینه‌ها باید توسط شخص خریدار و از حساب بانکی شخصی خریدار و به حساب شرکت آرین پارس موتور از طریق وب گاه و درگاه پرداخت الکترونیک واریز شود.

جدول قیمت عرضه خودروی لاماری ایما در بورس کالا در آذرماه 1401

ﻧﻮﻉ ﺧﻮﺩﺭﻭ ﻣﺪﻝ ﺭﻧﮕﻬﺎﯼ ﻗﺎﺑﻞ ﻋﺮﺿﻪ ﻗﻴﻤﺖ ﭘﺎﻳﻪ ﻓﺮﻭﺵ ﻣﺎﻟﻴﺎﺕ ﺑﺮ ﺍﺭﺯﺵ ﺍﻓﺰﻭﺩﻩ ﺳﺎﻳﺮ هزینه ﻫﺎﯼ ﻗﺎﻧﻮﻧﯽ ﻛﺪ ﻃﺮﺡ ﻓﺮﻭﺵ ﺳﺮﺭﺳﻴﺪ ﻗﺮﺍﺭﺩﺍﺩ ﺳﻠﻒ
ﻻﻣﺎﺭﯼ ﺍﻳﻤﺎ ١٤٠١ ﺳﻔﻴﺪ ٩٬٨١٠٬٠٠٠٬٠٠٠ ٩ ﺩﺭﺻﺪ ﻗﻴﻤﺖ ٢٤٧٬٢٨٢٬٤٦٥ Eama-B-١٠٣ ١٤٠١/١١/١٩
ﻻﻣﺎﺭﯼ ﺍﻳﻤﺎ ١٤٠١ ﻣﺸﻜﯽ ٩٬٨١٠٬٠٠٠٬٠٠٠ ٩ ﺩﺭﺻﺪ ﻗﻴﻤﺖ ٢٤٧٬٢٨٢٬٤٦٥ Eama-B- ١٠٤ ١٤٠١/١١/١٩
ﻻﻣﺎﺭﯼ ﺍﻳﻤﺎ ١٤٠١ ﺧﺎکسترﯼ ٩٬٨١٠٬٠٠٠٬٠٠٠ ٩ ﺩﺭﺻﺪ ﻗﻴﻤﺖ ٢٤٧٬٢٨٢٬٤٦٥ Eama-B-١٠٥ ١٤٠١/١١/١٩

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد