موضوعات داغ

خودروی مکث تیارا اولین کراس اوور مکث موتور است که به بازار خودرو ایران عرضه شده است. مکث تیارا کراس اوور 7 نفره ای است که به موتور 1.5 لیتری توربوشارژ مجهز شده و می توان حداکثر 155 اسب بخار و 215 نیوتن متر را از طریق یک گیربکس 6 سرعته خودکار به چرخ های جلو منتقل کند. مکث موتور حدود 1.6 تن وزن دارد و طبق تست عملی خودروبانک، شتاب این خودرو در حدود 12 ثانیه در ارتفاع شهر تهران است. مکث تیارا در حقیقت رقیب مستقیم خودروهایی مثل فیدلیتی بهمن موتور است و در کنار 7 نفره هایی قرار می گیرد که در خودروسازان خصوصی تولید می شوند.

مکث تیارا دارای 6 کیسه هوا، سقف پانوراما، سیستم ورود بدون کلید، استارت دکمه ای، تشخیص محل پارک خودرو، درب صندوق عقب برقی، سنسور نور، رینگ های 18 اینچی و پشت آمپر دیجیتالی است.

در فیلم بررسی مکث تیارا در این صفحه می توانید به صورت بسیار مختصر با این کراس اوور آشنا شوید.

نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1401/9/15
فقط میتونم بگم به امید روزی که واردات آزادشه و ماهم مثل بقیه مردم دنیا یه زندگی معمولی داشته باشیم و این خزعبلات و کسی نخره و جمع کنن و برن
1401/9/15
حاجی جان فعلا دستمون به همین چینیها هم نمیرسه .در ضمن ماشینهای چینی درسته به اروپا و ژاپن نمیرسند ولی سگشون به ماشینهای ایرانی می ارزه
1401/9/15
pa مخفف parking assist هست که تقریبا همون کارایی اتو هلد رو داره البته هر شرکت متناسب با ظرفیت های پیشرانه و پلتفرمش آپشن هارو برنامه نویسی میکنه.
1401/9/17
فقط صفحه کیلومترش که از 160 یهو پریده رو 220