موضوعات داغ

شرایط فروش ام وی ام X55 پرو توسط مدیران خودرو اعلام شد + جدول قیمت آذرماه 1401

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

شرکت مدیران خودرو شرایط فروش نقدی خودروی های خانواده ام وی ام X55 پرو را اعلام کرد. این برنامه فروش از روز سه‌شنبه مورخ 15 آذرماه 1401 آغاز و تاپایان ظرفیت ادامه خواهد داشت. امکان ثبت نام اینترنتی از طریق وب سایت مدیران خودرو برای تمامی مشتریان میسر شده است.

مشتریان میبایستی حداکثر ظرف مدت 15روز از تاریخ ثبت نام، نسبت به تکمیل و تسلیم کلیه مستندات مورد نیاز شرکت اقدام نمایند. بدیهی است در پایان مدت مذکور شرکت هیچگونه تعهدی در خصوص اخذ مدارک و در نتیجه انعقاد قرارداد و تحویل خودرو به مشتری نخواهد داشت.

تاریخ تایید پرونده های مشتریان توسط شرکت ملاک اولویت تخصیص و ارسال خودروها می باشد.ثبت نام تنها از محل رنگ های فعال سیستم فروش امکان پذیر است.در صورت تاخیر در تحویل خودرو (از تاریخ تحویل مندرج در قرارداد)، بنابر درخواست مشتری %12جریمه تاخیر قابل محاسبه و پرداخت خواهد بود.

جدول فروش محصولات ام وی ام X55 پرو توسط مدیران خودرو ویژه آذرماه 1401

ﻣﺪﻝ ﻣﺒﻠﻎ ﺧﻮﺩﺭﻭ (ﺭﻳﺎﻝ) ﺳﻮﺩ ﺗﺎﺧﻴﺮ ﻭ ﺍﻧﺼﺮﺍﻑ ﺯﻣﺎﻥ ﺗﺤﻮﻳﻞ
X55 PRO IE ۹،۴۸۰،۶۰۰،۰۰۰ ۱۲% ۴۵ ﺭﻭﺯ ﻛﺎﺭﻱ
X55 PRO IE SPORT ۹،۶۸۶،۸۰۰،۰۰۰ ۱۲% ۴۵ ﺭﻭﺯ ﻛﺎﺭﻱ

نمای جانبی ام وی ام X55 پرو

مشخصات فنی ام وی ام X55 پرو

کراس‌اوور کامپکت مدیران خودرو از یک موتور 4 سیلندر 16 سوپاپه با حجم موتور 1498 سی سی

مجهز به توربوشارژ بهره می‌برد که توان تولید حداکثر قدرت 156 اسب بخار در 5500 دور در دقیقه و حداکثر گشتاور 230 نیوتن متر در 1750 دور در دقیقه را داراست. یک جعبه دنده 9 سرعته CVT نیروی تولیدی را به محور جلو انتقال می‌دهد.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1401/9/16
سلام.لازم بذکر هستش که در مدل ie این خودرو، شارژ وایرلس و کیسه هوای جانبی هم اضافه شده که به نظرم اختلاف قیمت حدود 15 میلیونی با مدل ساده با اضافه شدن این مورد منطقی باشه علی الخصوص ایربگ ها.
1401/9/16
نقد و اقساط جهت کارمندان دولت ندارد