موضوعات داغ

مدل مفهومی تویوتا C-HR پرولوگ به نمایش درآمد، نمایی از نسل جدید کراس‌اوور ژاپنی

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

نسل نخست تویوتا C-HR با هدف کسب بازارهای جدید در سال 2016 معرفی شد اما آن طور که پیش‌بینی می‌شد، موفق عمل نکرد. در نتیجه تویوتا تصمیم گرفت تا مدل C-HR را از برخی بازارها همچون مکزیک حذف کند. با این حال خودروساز بزرگ ژاپنی قصد تسلیم شدن ندارد و در تلاش است تا نسل دوم تویوتا C-HR را با بهبودهای فراوان به بازار عرضه کند.

تویوتا C-HR پرولوگ مدل مفهومی از نسل دوم این خودرو است که اکنون تصاویر آن در رسانه‌ها منتشر شده‌اند. این محصول یک نمونه اولیه است و انتظار می‌رود نسخه تولید نهایی شباهت فراوانی به این خودرو داشته باشد.

همان‌گونه که از طراحی قسمت جلو تویوتا C-HR پرولوگ مشخص است، این خودرو از سبک جدید طراحی تویوتا پیروی می‌کند که پیش‌تر در تویوتا کراون و تویوتا پریوس مشاهده شده بود. بدنه این خودرو از الگوی دو رنگ نقره‌ای – مشکی پیروی می‌کند و رینگ‌های در نظر گرفته شده برای آن نیز ظاهر مدرنی دارند. با این حال همچنان شکل بدنه نسل اول تویوتا C-HR که با نام الگوی چکشی شناخته می‌شد، در نسل دوم نیز قابل مشاهده است.

تویوتا C-HR پرولوگ

تویوتا وعده داده است که نسل دوم C-HR از نظر ابعاد و اندازه بزرگتر از نسل قبلی خواهد بود. همچنین نسخه پلاگین هیبریدی تویوتا C-HR را در نسل دوم خواهیم دید. علاوه برآن مدل هیبریدی معمولی نیز همچنان به تولید می‌رسد. انتظار می‌رود فروش نسل دوم تویوتا C-HR از سال 2024 آغاز شود.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد