موضوعات داغ

موفقیت کراس اوور لادا نیوا تراول با چهار چرخ محرک در ایالت سیبری روسیه

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

به گزارش رسانه‌های روسی کراس‌اوور لادا نیوا تراول در ایالت نووسیبیرسک سیبری با تقاضای بالا روبرو شده است طبق نتایج فروش ماه نوامبر این شرکت در بخش فروش محلی، کراس اوور لادا نیوا تراول جایگاه دوم را به خود اختصاص داده است. در این لیست سدان مقرون به صرفه‌ی لادا گرانتا مقام اول را بدست آورد.

کراس‌اوور لادا نیوا تراول یک نسخه تبدیل شده از شورولت نیوا است که در جوینت ونچر GM-AvtoVAZ از سال 2002 تولید می‌رسد، تا زمانی که مجموعه AvtoVAZ سهمی از جنرال موتورز را خریداری کرد (کمی پس از آن، کارخانه تغییر نام داد و SUV به روز شد با پسوند تراول عرضه شد)

در ابتدای سال جاری، تولید کراس‌اوور لادا نیوا تراول به دلیل کمبود قطعات متوقف شد، اما در ماه اوت این مدل با تجهیزات "ساده شده" به لیست فروش بازگشت. در حال حاضر مدل قبلی در پنج سطح تریم به فروش می‌رسد که مقرون به صرفه ترین آنها مدل کلاسیک به قیمت 998900 روبل ( 600میلیون تومان) دارای آپشن‌های فرمان برقی، شیشه‌های برقی جلو، سیستم تعویض دنده الکتریکی و آینه های بیرونی گرم‌شونده، کامپیوتر سفری، سیستم قفل مرکزی، سیستم ERA-GLONASS و قابلیت تنظیم ارتفاع است.

با توجه به کیفیت و توانایی‌های کراس‌اوور لادا نیوا تراول می‌توان با خیال راحت آن را یک SUV تمام عیار نامید. با وجود موتور به ظاهر ضعیف 80 اسب بخاری (127 نیوتن متر) و گیربکس پنج سرعته، این پیشرانه به طور پیش فرض به یک دیفرانسیل تمام چرخ متحرک دائمی متصل است که به کمک آن می توانید یک دنده پایین را انتخاب و دیفرانسیل مرکزی را به قفل کنید که از قابلیت‌های یک SUV محسوب می‌شود.

پیش از این نیز در اواسط اکتبر امسال، شرکت AvtoVAZ فروش نسخه کراس‌اوور لادا نیوا تراول مجهز به سیستم تهویه مطبوع و گرم‌کن صندلی‌های جلو را آغاز نموده و قیمت عرضه برای این نسخه کراس‌اوور لادا نیوا تراول 1،099،900 روبل (662 میلیون تومان) است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد