موضوعات داغ

اولین خودرو برقی ایران با برند BYD در راه است

عکس مطلب اول
نام شرکت خودروسازی کارمانیا از نام باستانی کرمان، که کارمانیا بوده، برگرفته شده است این شرکت که از زیر مجموعه های شرکت کرمان خودرو محسوب می شود در سال 86 با هدف راه اندازی و توسعه خطوط پیشرفته تولید خودرو سواری از برندهای معتبر جهانی و ایجاد اشتغال در منطقه بم ایجاد گردید.

این شرکت که پیش بینی می شود به عنوان یکی از قطب های اشتغالزایی ، نقش موثری در استان کرمان داشته باشد در سال 93 همکاری با کمپانی BYD را رسما آغاز نمود.

به نقل از اخبار خودرو، در حال حاضر با پشتکار و فعالیت شبانه روزی تیم متخصص شرکت کارمانیا ، ساخت و نصب و راه اندازی 90 درصد از خط تولید شرکت به پایان رسیده چنانچه هم اکنون با حضور و نظارت دقیق تیم مهندسین کمپانی BYD ، ماشین آلات خط تولیدی در حال تست نهایی است.

بی وای دی ئی 6


مدیر روابط عمومی شرکت کارمانیا در گفتگو با خبرنگار خبر خودرو ظرفیت تولید شرکت کارمانیا را 50 هزار دستگاه در سال اعلام کرد و اظهار داشت : خودروی بی وای دی اس 6 در برنامه نخست تولیدی این شرکت قرار دارد .

زرین فکر با اشاره به برنامه تولید و تحویل اولین سری از خودروی بی وای دی اس 6 از مرداد ماه امسال تصریح کرد : خودروی بی وای دی اس 6 اولین و جدیدترین محصول تولیدی شرکت کارمانیا است که در بهمن ماه 94 در نمایشگاه خودروی کرمان رونمایی گردید که با استقبال کم نظیر بازدیدکنندگان مواجه شد ضمن اینکه این خودرو در نمایشگاههای اصفهان و تهران نیز در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفت و خوشبختانه با استقبال بسیار خوب مردم و صاحب نظران خودروی کشور روبرو گردید.

وی با اشاره به استقبال کم نظیر متقاضیان از پیش فروش خودرو بی وای دی اس6 خاطر نشان کرد : تولید این محصول بر اساس برنامه ریزی شرکت انجام خواهد شد پیش بینی می شود با توجه به محدوده قیمتی این خودرو ، رقیب سرسختی برای خودروهای زیر 100 میلیون در بازار ایران باشد.

وی در ادامه از برنامه ریزی جهت تولید و فروش 4 هزار دستگاه خودرو در سال 95 خبر داد و اظهار داشت : شرکت خودروسازی کارمانیا با پشتوانه نیروهای جوان و متخصص خود و انتخاب و تولید برندی مطرح در سطح جهانی قصد تولید و عرضه 4 هزار دستگاه خودرو را در سال جاری دارد.

مدیر روابط عمومی شرکت کارمانیا در ادامه در راستای برنامه های آتی این شرکت از آماده سازی زیر ساخت های تخصصی برای ورود به بازار اولین خودروی تمام الکتریکی به ایران خبر داد و گفت : شرکت کارمانیا در حال آماده سازی زیر ساخت های تخصصی برای ورود به بازار اولین خودروی تمام الکتریکی به ایران با نام E6 است ضمن اینکه با اخذ استانداردهای لازم به زودی واردات خودروهای مطرح و شناخته شده هیبریدی جهانی BYD را آغاز خواهد کرد.

نظرات کاربران

19 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/3/31
کی گفته اولین خودروی برقی اینه پس ام وی ام صدو ده اس چی هست !!!
1395/3/31
ایران
موش آزمایشگاهی برادارن چینی
1395/3/31
هیبریدی ارزون و با کیفیت بیارن!
1395/3/31
هیچی دیگه آمار برق گرفتگی هم اضافه شد به بقیه آمار درخشان خودرو های وطنی !
1395/4/1
سلام...آقایان و خانم هایی که همچنین حرف هایی به چینی ها میزنند به شعور خودتون توهین کردین.....عزیزان شما بخواهید یا نخواهید آنها پیشرفت کردند چون بجای توهین به دیگران و بقیه ملت ها کار کردن و تلاش کردن رو پیش گرفتن.....اگر نمی دونید شرکت BYD آنقدر پیشرفته هست که اتوبوس های برقیش توی لندن سرویس میدن...... میتونید تو گوگل سرچ کنید....
بازم به خودتون توهین کنید.....ملت بدبختی هستیم......
حقمون فرقون های 30-40 سال قبل ایران خودرو و سایپا است.........
1395/10/4
ادب چیز خوبیه. کارگر اون شرکت توکرمونی بچه؟! ازت انتظار بیشتری نمیره. ادبیاتش رو!
1395/4/2
بی وای دی یک مقدار با بقیه خودروسازان چینی مانند ام جی تفاوت داره، مخصوصا در مدل های هایبرد و الکتریکی. تنها چینی هست که شرکت دایملر آلمان داره باهاش محصول مشترک درست میکنه، باهوشترین آدم های دنیا مانند بیل گیتز و وارن بافت در آن سالها پیش سرمایه‌گذاری کردند. در کشور بسیار پهناور برزیل خودرو بی وای دی در حال تولید خودرو هایبرد و الکتریکی مخصوص تاکسی است و در کالیفرنیا اتوبوس سازی بی وای دی دارد مجموعه اتوبوس شهری در این ایالت را با اتوبوس های الکتریکی خود جایگزین میکند.

جالب اینکه فناوری تولید باطری خودرو ها متعلق به همین خودروساز است و خود پیشرو در زمینه تکنولوژی باطری مورد استفاده در خودروسازی است.
1395/6/4
سلام و خدا را صد هزار بار شکر که متخصصيني اقدام به اين مهم کردن . به نظر من فوايد خودرو الکتريکي نسبت به سوخت فسيلي مواردذيل است:
1- استهلاک بسيار بسيار پايين.(واشر زدن ، ياتاقان زدن ، شاتون زدن و.... خداحافظي کرد)
2- قيمت در توليد انبوه بسيار پايين تر از خودرو سوخت فسيلي پيدا خواهد کرد به همان نسبت خودرو سوخت فسيلي و بخار در دوران قديم
3-ايمني بيشتر ( بر خلاف نظر دوستمون که نگران برق گرفتگي هستند به ايشان ميگويم که آيا موافقند در آپارتمانشان به جاي انشعاب برق يک موتور برق بنزيني با بهترين کيفيت داده شود ضمن اينکه بايد يک بشکه بنزين هم در کنار آن در آپارتمان داشته باشند.مسلما که قبول نخواهند کرد.)
4- مواد مصرفي از قبيل روغن و فيلترها حذف و مصرف لنت به دليل شارژ معکوس کاهش مي يابد.
5- کاهش لرزش و صداي خودرو که رفاه بيشتر براي سرنشينان به ارمفان مي آورد .
6- کاهش آلودگي در سطح شهر - اين را آخر گفتم چون ما ملت خيلي به منافع شخصي و آني خود توجه مي کنيم.
6-تعميرات و عيب يابي بسيار سريعتر و کم هزينه تر خواهند شد.
1396/4/1
دوستان ،چه راهکار عملی برای حمایت از مهندس جمشید ارین سراغ دارید ،تو هر جلسه ای که از مسئولان یا دوستانتان هستید اقای مهندس رو یاد اور بشین ،شاید افکار وفشار عمومی این مسئولین سنگدل رو راضی به پیشرفت مملکتمون بکنن به امید اون روز
1395/8/21
با سلام حضور دوستان
15 سال پیش شخصی به نام مهندس جمشید آرین خودروی برقی با مشخصات بسیار عالی ساخت و با سازمان محیط زیست و وزارت صنایع در میان گذاشت ولی مسئولین وقت بدون هیچگونه بررسی این طرح رو رد کردن وحتی مهندس رو وادار به خروج از کشور کردن در حالی که این طرح در کشور های دیگری مثل استرالیا وآلمان مورد استقبال واقع شد و هم اکنون در حال ساخته یعنی اگه مافیای خودرو و سوخت اجازه بدن ما میتونیم بهترین خودروی برقی رو خودمون ار صفر تاصد بسازیم تو گوگل سرچ کنید خودتون ببینید والسلام
1395/10/18
افرین به نکته خیلی خوبی اشاره کردی.من هم اینو اضافه میکنم که امروز یه کمپین جهت حمایت از مهندس جمشید ارین وجود داره.از همه دوستانی که ارزوی پیشرفت ایران رو دارن خواهش میکنم که اقای جمشید ارین رو در تلگرام و اینستاگرام فالو کنن تا حمایت خودمونو از این دانشمند ایرانی نشون بدیم
1395/9/7
شارژ این خودرو چگونه است؟
1395/9/8
آیا به درد مسافرت می خورد؟
1395/9/10
درود.این که داریم به سمت تولید خودروی برقی پیش میریم خیلی عالیه ولی کاشکی به طراحان و مخترعین داخلی هم توجه بشه که در شرایط بسیار سختی هستند امثال مهندس جمشید آرین که کارگاه تولیدیش رو بستن.
1395/12/27
مزدوران و خائنانی با عنوان مافیای خودرو و سوخت در ایران به دشمنان قسم خورده ایران اسلامی قول داده اند که ایران همیشه وارد کننده محض باشد اون هم با تکنولوژی های 30 تا 40 سال قبل و حتی اگر بتوانند بیشتر این شکل جدیدی از دسیسه های ابرقدرتها بر علیه این مرز و بوم می باشد. با اتحاد همه مردم و حمایت از متخصصان و نخبگان خودمان مانند مهندس آرین که یکی از هزاران مخترع توانمند ایرانی می باشد. این مافیای پوشالی را نابود خواهیم کرد.
1396/1/7
آیا خودروی برقی با قیمت به اندازه پراید هم هست که از نوع دو نفره نباشه و اینکه شارژر هست یعنی چه جوری در ایران جایگاهی داره
1396/1/15
وزن تحمل بار این ماشین چه قدر است؟
1396/1/19
داداش شما میخوایی بار ببری یه وانت یا خاور ب/یری بیشتر به صرفه ست!
1396/10/9
از خودرو بانک خواهشمندم در مورد خودرو برقی یوز و خودرو برقی کوادرو که توسط دانشجویان دانشگاه قزوین ساخته شده بود و قرار شد شماره گذاری بشه و حتی توی اخبار گزارش تهیه شد و حتی آقای روحانی هم باهاش رانندگی کرد یه گزارش تهیه کنید و بزارید. متاسفانه هر چی توی سرچ سایت با عبارات گوناگون سرچ کردم هیچ مقاله ای درباره این خودرو ها و سرنوشتون پیدا نکردم که از سایت معتبری مثل شما واقعا بعید بود ! در ضمن من دقیقا دیروز به سایت شما برای جشنواره وب موبایل رای دادم و یکم ناامید شدم !!!
بگذریم، از اونجایی که توی تهران زندگی می کنم و به دلیل شلوغی بیش از حد مترو و بی آر تی ها اعصابم حسابی به هم ریخته و از طرفی هم روزهایی که ماشین می برم با معضل جای پارک رو به رو هستم و قیمت بنزین و البته آلودگی هوا تصمیم به خرید این خودرو گرفتم اما اطلاعات مناسبی پیدا نکردم !
خیلی اتفاقی دیروز که توی اتوبوس نشسته بودم دقیقا همون خودرویی رو که آقای روحانی تست کردن رو پلاک شده (!!!) پشت یه خودرو بر دیدم و بسیار کنجکاو شدم و همون لحظه فکر کردم که این خودرو چقدر میتونه مشکلات روزانه منو حل کنه، شدیدا به فکر خرید این خودرو افتادم !
لذا از شما خودرو بانکی عزیز خواهشمندم اطلاعاتی راجع به این خودرو و نحوه خریدش و اینکه اصلا میشه خریدش و پلاک کردنش و قیمتش برای من ارسال کنید تا حتی اگر شده وام بگیرم این ماشین رو بخرم. اگر اطلاعاتی هم از کارگاه یا کارخانه ای که این خودرو رو میسازه میتونید به دست بیارید مثل شماره تلفن، سایت، یا حتی ایمیل، لطف کنید به ایمیل بنده ارسال کنید.
حتی اگر یک آدرس هم بهم بدین شخصا برای سفارش خودرو به اون مکان حتی اگر تو خود قزوین باشه مراجعه می کنم .
سپاس