موضوعات داغ

هایما 8S بزودی در بورس کالا عرضه خواهد شد

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

بر اساس اطلاعیه گروه صنعتی ایران خودرو، کراس اوور پرچمدار محصولات ایران خودرو یعنی هایما 8S با عرضه در بورس کالا وارد بازار خواهد شد.

هایما 8S جدیدترین محصول این شرکت که در سایت ایران‌خودرو خراسان به تولید می‌رسد، برای اولین مرتبه به فروش خواهد رسید و فروش از طریق بورس به عنوان روش عرضه مشخص شده است.

این شرکت امیدوار است که مدل جدید هایما با توجه به سگمنت قیمتی و کیفیت، در جایگاه مناسبی در میان رقبای خود در بازار کراس اوورهای کشور قرار گیرد.

به عنوان یک محصول جدید از نمای ظاهری نیز چهره به روزی را ارائه می‌دهد. مدل جلوپنجره موسوم به طرح کهکشانی و وجود چراغ‌های دو قسمتی با طراحی تیز و کشیده چهره تهاجمی به این خودرو داده است. چراغ‌های دیلایت در بخش بالا و چراغ‌های اصلی در پایین که جای خود را در طراحی روز دنیا تثبت کرده است و در هایما 8S نیز مشاهد می‌شود.

نمای جلویی هایما 8S

نمای جانی هایما 8S با وجود خط شانه که تا بخش میانه درب عقب امتداد پیدا کرده است هیجان را به نمای جانبی این خودرو تزریق کرده است. نمای عقب هایما 8S با حضور چراغ‌های به هم پیوسته همگام با طراحی مدرن و ترند روز طراحی و گرافیک جالب تا حدودی یادآور محصولات پژو است.

کراس‌اوور هایما 8S از یک پیشرانه ۱.۶ لیتری توربوشارژ بهره می‌برد که توان تولید ۱۹۲ اسب بخار نیرو و ۲۹۳ نیوتن متر گشتاور را دارد. گشتاور تولیدی پیشرانه از بازه دور ۱۵۰۰ تا ۴۵۰۰ در دسترس راننده قرار دارد. این موضوع نقطه مثبتی در این موتور است و بازه بزرگی از دور موتور به حساب می‌آید. از این رو مصرف سوخت هم به ۷.۲ لیتر کاهش پیدا می‌کند که برای یک کراس اوور با این ابعاد بسیار مناسب است. در این خودرو از یک گیربکس شش سرعته اتوماتیک استفاده شده است.

فضای داخلی هایما 8S

امکانات رفاهی و ایمنی خودرو نیز در بخش‌های مختلف قابل توجه و مورد خواست مشتریان است.

پیش‌بینی می‌شود، هایما 8S با توجه به آپشن‌های مناسب و همچنین تجربه حضور که مدل‌های S5 و S7 در بازار کشور از وضعیت خوبی در زمان عرضه برخوردار باشد. سامانه پشتیبانی گسترده ایران خودرو در سراسر کشور نیز از نقاط قوت این خودرو خواهد بود که می‌تواند در انتخاب خریداران تاثیر بگذارد.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1401/9/27
امیدوارم سیاست عرضه در بورس کالا تغییر کنه، قیمت این ماشین در زمان عرضه به 4 5 میلیارد نرسه خوبه،چون سقف قیمتی برای قیمت های پیشنهادی نیست هرکی هرچی بالاتر بگه همونو میدهند ،اونطوری بتوانند یک سری تا 10 میلیارد هم قیمت میدهند.
1401/9/27
فعلا مردم نون خالی گیرشون نمیاد بخورن حالا ماشین چیز واجبی نیست یه پرایدم کار آدمو راه میندازه حتما نباید هایما چینی باشه شکم زنو بچه و یه مشت آبرو و آرامش از همه چی باارزشتره مغزخرنخوردم یک میلیاردونیم پول بنجالهای چینی را بدم یه واحد میخرم میدم مستاجر ماهی کلی اجاره میگیرم میخورم و کیف میکنم حالا بیام هایمایی که تا چندوقت قبل 300 کسی نمیخرید بیام یکونیم میلیارد پول نقدبدم دیوانه نیستم تازه هی روز به روز چند میلیون روش میزارن چقدر مسخره واقعا هیچکس نمیگه چرا؟ بروبابا حال داری