موضوعات داغ

قیمت آمیکو آسنا توربو با گیربکس دستی مشخص شد

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

ظهر دیروز در حاشیه نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته، گروه صنعتی آمیکو از جدیدترین محصول خود آمیکو آسنا توربو با گیربکس دستی رونمایی کرد.

مدیر فروش گروه صنعت آمیکو قیمت در نظر گرفته شده برای آمیکو آسنا توربو با گیربکس دستی را یک میلیارد و 100 میلیون تومان بدون احتساب ارزش افزوده اعلام کرد و افزود پیکاپ آسنا توربو دستی در رنگ‌بندی مختلف از جمله خاکستری، سبز لجنی، آجری و خاکستری هم اکنون قابل سفارش است.

میکو آسنا توربو با گیربکس دستی از نظر ظاهری تغییرات کمی را نسبت به نسخه بدون توربوشارژ را تجربه کرده اما داخل کابین آن کاملا تغییر گرده و کالا با آسنا اتوماتیک مشترک است.

آسنای توربو دستی در بحث قوای فنی از یک پیشرانه 4K22 میتسوبیشی بهره می‌برد که پیش از این نیز در مدل اتوماتیک آسنا نیز مورد استفاده قرار گرفته است. پیشرانه پیکاپ آسنا توربو دستی توان تولید 218 اسب بخار و گشتاور 320 نیوتن داراست و از قدرتمندترین پیکاپ‌های 2 دیفرانسل بازار خودرو کشور محصوب می‌شود.یک گیربکس 6 دنده وظیفه انتقال نیرو تولیدی پیشرانه را به چهارچرخ برعهده دارد

از امکانات و تجهیزات آمیکو آسنا توربو گربکس دستی می‌توان به سیستم کنترل پایداری الکتریکی تریم داخلی چرم مصنوعی، تنظیم الکتریکی وضعیت انتقال قدرت، کروز کنترل، سنسور نور، نمایشگر لمسی، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، قفل دیفرانسیل محور عقب، تهویه الکتریکی دستی، دوربین عقب و چراغ روشنایی روز اشاره کرد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد