موضوعات داغ

نسخه تولید محدود هیوندای ولوستر به توربوچارجر مجهز شد

عکس مطلب اول
هیوندای موتورز استرالیا اقدام به معرفی نسخه‌ای توربو از هیوندای ولوستر کرده است. خودرویی که در قالب نسخه‌ای ویژه تنها به تعداد محدود 200 واحدی تولید و در بازار استرالیا عرضه می‌شود.
کوپه‌ی عجیب و غریب هیوندای ولوستر علاوه بر موتور مجهز به توربوشارژر به رنگ بندی منحصر به فرد آبی موسوم به "آبی میکا" هم مزین شده تا جذابیت دوچندانی را نسبت به نمونه های عادی به همراه داشته باشد. ولی برای داشتن این دو فاکتور در کنار یک سری بروزرسانی‌های ظاهری، باید 3 هزار دلار هزینه بیشتری نسبت به مدل استاندارد پرداخت کنید.
صحبت از بروزرسانی‌های ظاهری شد، در این رابطه هیوندای یک سری بروزرسانی‌ها را برای مدل توربو ارائه کرده است تا در ظاهر تشخیص این خودروی منحصر به فرد تولید محدود راحت تر باشد. مهم‌ترین این تغییرات شامل چراغ‌های جلو زنون، رینگ‌های 18 اینچی آلیاژی مشکی رنگ براق بر روی چرخ‌ها، قاب مشکی رنگ پشت آینه‌ها، بامپر زیر سپر جلو و یک دیفیوزر در زیر سپر عقب می‌شود.

هیوندای ولوستر توربو


مهم‌ترین قسمت این خودرو یعنی بخش نیرو محرکه آن هم به یک موتور 1.6 لیتری چهار سیلندر توربوشارژر مجهز شده است که قدرت 201 اسب بخاری و گشتاوری 265 نیوتن متری تولید می‌کند. هیوندای برای انتقال نیروی این موتور هم از دو جعبه دنده 6 سرعته دستی و یک گیربکس 7 سرعته اتوماتیک دوکلاچه استفاده کرده است.
در آخر هم هیوندای اعلام کرد که خودروی کوپه ولوستر را در مدل دستی با قیمتی 34 هزار و 990 دلاری و مدل اتومات را با برچسب قیمتی 37 هزار و 490 دلاری به بازار عرضه خواهد کرد.

نظرات کاربران

7 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/4/2
چقدر داشبوردش زشت و خسته کنندس!!!!
1395/4/2
اخه دلسترم شد ماشین😂😂حالا کاش توربوش تو ایران میومد یه چیزی
1395/4/2
مهم ترین قسمت این ماشین ک درب عقب سمت شاگرده حذف شده ..بنظر من ک کار جالبی نبوده حذف اون قسمت.چون ولستر با همین ویژگی معروف شد
1395/4/3
حذف نشده برادر
ماشین تو عکس فرمون راسته بنابراین در سمت شاگرد میشه سمت چپ نه اون سمتی که شما دنبالش میگردی!
1395/4/2
فلسفه این ماشین بدون استایل اسپرت و توربو ، چیه ؟؟! به چه درد میخوره؟؟ هایوندای فقط ادای ماشین GT را در آورده...
1395/4/3
من تا حالا ولستر را بارها با زانتیا 2000 پودر کردم
1395/4/4
اره احسان جان من دقت نکردم ک ماشن راست فرمونه...