موضوعات داغ

چری اومودا 5 یا فونیکس FX بزودی در ایران رونمایی خواهد شد

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

برند فونیکس به عنوان زیر مجموعه مدیران خودرو که چندی پیش، برنامه تست‌درایو محصول آتی خود – اف ایکس – را تدارک دیده بود، حال در آستانه رونمایی از این خودرو قرار دارد.

فونیکس به عنوان برند جدید با ارائه محصولاتی بر پایه تکنولوژی ، در آستانه رونمایی از خودروی جدید خود قرار دارد. این برند با حضور خود در عرصه خودرو ایران، تیگو 8 پرو را به‌عنوان پرچم‌دار راهی بازار خودرو کرد، با استقبال مناسب از تیگو 7 پرو جایگاه خود را به اثبات رساند و با آریزو 6 پرو توانست خلأ یک سدان با امکانات در بازار را به خوبی پر کند. حالا فونیکس در ارائه محصول جدید خود، نسل جوان را هدف قرار داده و اف ایکس ظرف مدت کوتاه از دیده شدن نخستین تصاویر غیررسمی به خوبی توانسته توجه علاقه‌مندان را به خود جلب کند.

فونیکس FX به‌عنوان ترکیبی از طراحی و تکنولوژی شناخته می‌شود که با بهره‌مندی از طراحی مطابق با ترند روز، شتاب مناسب و هندلینگ خوبی را به سرنشینان خود پیشکش می‌کند. این محصول با 13 عملکرد از رادارهای همیار راننده (ADAS)، ضمن تسهیل رانندگی، به سرنشینان کمک می‌کند تا از سواری، امکانات رفاهی و ایمنی در سطح خوب، بهره‌مند شوند.

مراسم رونمایی از محصول آتی برند فونیکس در ابتدای فصل زمستان در حضور اصحاب رسانه، مدیران این مجموعه به همراه جمعی از نمایندگان و مشتریان، برگزار خواهد شد.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1401/10/1
هنوز تو ایران رونمایی نشده نمایندگیها آگهی گذاشتن " پیش فروش اومادا5 "
واقعا ادم نمیدونه اینجا چه خبره