موضوعات داغ

انتشار فیلم خودروهای وارداتی کیا روی کشتی به سمت ایران + فیلم

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

ویدیویی تازگی منتشر شده است که نشان می‌دهد که نخستین محموله وارداتی محصولات برند کیا کره در حال حرکت به سمت بازار ایران است.

پیش از این نیز زمزه‌هایی در خصوص واردات خودروهای کیا به ایران وجود داست و شرکت کوشا خودرو به عنوان نماینده فروش محصولات کیا از تفریبا یک ماه قبل، بیلبوردهای محصولات کیا را در سطح شهر اکران کرد و از همان زمان عنوان شد که محصولات کیا در زمره اولین خودروهای وارداتی خواهند بود.

فیلم خودروهای وارداتی کیا روی کشتی به سمت ایران

حال با انتشار ویدیو جدید از محموله خودروهای کیا بر روی کشتی که تنوع قابل توجهی از محصولات کیا نظیر مدل های ریو، پیکانتو، پگاس، سونت، اسپورتیج و سراتو در آن قابل مشاهده است، عملا می‌توان از ورود برنامه واردات خودرو به کشور به فاز عملی و آغاز فروش این خودروها طی روزهای آینده اطمینان داشت.

شرکت کوشاخودرو نماینده فروش و خدمات پس از فروش محصولات وارداتی کیاموتورز کره جنوبی به ایران است. هنوز اطلاعاتی از مشخصات فنی و سطح آپشن نمونه های وارداتی کوشاخودرو در دست نیست.

یکی از خودروهایی که در بیلبوردها و تبلیغات شرکت کوشا خودرو بیشتر از همه به چشم می‌آمد محصول محبوب شرکت کیا یعنی سراتو بود که حالا در مدل 2023 در حال ورود به ایران است.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1401/10/3
ضمن عرض سلام و خسته نباشید خدمت اعضای وبسایت درجه یک خودرو بانک، انواع مدل کیا از جمله سراتو (فورته) یا کیا K3 اپتیما جدید یا K5 اسپورتیج و ریو هستند، سورنتو و کیا سلتوس نیز به چشم میخورند. امیدوارم همه شون تیپ GT-LINE باشند، تلوراید و استینگر هم بینشون باشه. تلوراید بزرگ ترین شاسی بلند حال حاضر کیا جایگزین موهاوی قدیم و استینگر هم موشک ساخت کیا بر روی پلتفرم جنسیس G70، امیدوارم نسل جدید محصولات جنسیس هم وارد کشور بشه.