موضوعات داغ

خدمات پس از فروش محصولات جدید و قدیمی کیا در مجموعه کوشاخودرو

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

با آغاز فرآیند واردات خودرو پس توقف چند ساله و ورود اولین پارت‌های خودرو از برند کیا به گمرکات کشور، مبحث خدمات پس از فروش این خودروها مطرح است و به همین دلیل به سراغ شرکت کوشا خودرو رفته‌ایم تا در مورد چند و چون موضوع خدمات پس از فروش خودروهای وارداتی برند کیا مطلع شویم.

کوشا خودرو از پیشروترین شرکت‌هایی است که همزمان با جدی شدن موضوع واردات خودرو بلافاصله فعالیت‌های خود را در قالب افتتاح شوروم و همچنین نصب بیلبوردهای محصولات جدید آغاز نموده است. با توجه به اهمیت موضوع ارائه خدمات پس از فروش خودروهای وارداتی روز و پیچیدگی‌های این موضوع، این مجموعه در تلاش است تا همزمان با ورود اولین خودروها به بازار، وضعیت خدمات پس از فروش را مشخص نموده و سازوکارهای لازم را برای این موضوع فراهم کند.

طی اختصاصی خودروبانک با مدیران بخش خدمات پس از فروش کوشا خودرو انجام شد از ایشان در خصوص در خصوص تامین نیاز خدمات و قطعات محصولات کیا سوال کردیم

احمدی مدیر شبکه نمایندگی‌های کوشاخودرو

احمدی مدیر شبکه نمایندگی‌های کوشاخودرو با اشاره به کیفیت بالای خدمات و قطعات ارائه شده توسط کوشاخودرو گفت: تمامی قطعات محصولات کیا مستقیما و بدون واسطه از سوی شرکت کیا تامین می‌شود و بر این اساس خیال مشتریان از تامین قطعه اصل و با کیفیت راحت خواهد شد و قطعه مورد نیاز در اسرع وقت و در سریع‌ترین زمان تامین خواهد شد.

او در خصوص نحوه ارائه خدمات به خودروهای جدید و قدیمی کیا عنوان کرد: شرکت کوشا خودرو به عنوان نماینده فروش و خدمات پس از فروش برند معتبر کیا، به مجموع خودروهای قدیمی و جدید این برند خدمات ارائه خواهد کرد و دارندگان مدل‌های قدیمی خودروهای کیا نیز می‌توانند از خدمات ارائه شده در نمایندگی‌های کوشاخودرو بهره‌مند شوند و این خبر خوبی برای تمامی صاحبان خودروهای برند کیا خواهد بود.

احمدی در خصوص افتتاح نمایندگی‌های مجموعه کوشا خودرو گفت: تا قبل از پایان سال جاری حدود ۲۰ نمایندگی در کلان شهرها در‌ حوزه فروش و خدمات پس از فروش خودروهای کیا افتتاح خواهد شد و طی برنامه توسعه‌ای شبکه نمایندگان کوشاخودرو تا پایان سال ۱۴۰۲ نزدیک به عدد ۵۰ نمایندگی خواهیم رسید.

او در خصوص کیفیت ارائه خدمات در نمایندگی‌ها تشریح نمود: با توجه عرضه خودروهای مدل 2023 کیا توسط کوشا خودرو، نمایندگی‌های مجموعه بر اساس جدیدترین استانداردهای جهانی شرکت کیا تجهیز و آماده‌سازی خواهد شد و کیفیت خدمات ارائه شده در بالاترین سطح ممکن خواهد بود.

نمایندگی‌های مجموعه بر اساس جدیدترین استانداردهای جهانی شرکت کیا تجهیز و آماده‌سازی خواهد شد

مدیر شبکه نمایندگی‌های کوشاخودرو با اشاره به ارائه خدمات سرویس در محل ویژه خودروهای کیا عنوان کرد: خدمات تعمیراتی سبک و سرویس سریع در محل مشتری و توسط نمایندگان رسمی کوشاخودرو امکان‌پذیر خواهد بود، همچنین نمایندگان کوشا خودرو لوازم و اکسسوری اورجینال کیا را نیز عرضه خواهند کرد.

او همچنین خاطرنشان کرد، فعالان حوزه فروش و خدمات پس از فروش خودرو و مجموعه‌هایی که مایل هستند تا به‌عنوان نمایندگی محصولات عرضه شده توسط کوشاخودرو فعالیت داشته باشند می‌توانند از طریق بخش نمایندگی وب‌سایت کوشاخودرو اقدام نمایند.

امیر تیداک مدیر فنی، آموزش و گارانتی کوشاخودرو

امیر تیداک مدیر فنی، آموزش و گارانتی کوشاخودرو با تاکید بر ارائه گارانتی برای خودروهای جدید تصریح کرد که بنا بر الزام و تاکید وزارت صمت برای ارائه گارانتی به خودروهای وارداتی توسط شرکت واردکننده، مجموعه کوشا خودرو گارانتی ۳ سال یا ۶۰ هزار کیلومتر را برای خودروهای وارداتی کیا در نظر گرفته است و خریداران در صورت لزوم می‌توانند از این خدمات گارانتی بهره‌مند شوند. مدت زمانی گارانتی 3 سال و مدت کیلومتر گارانتی 60 هزار کیلومتر در نظر گرفته شده است و با فرا رسیدن یکی از این موارد، خودرو از گارانتی خارج خواهد شد ولی همچنان خدمات جهت خودروهای خارج از گارانتی نیز ارائه خواهد شد.

به گفته تیداک، خدمات گارانتی شرکت کوشا خودرو به دو دسته خدمات سیلور(نقره‌ای) و خدمات طلایی (گلد) تقسیم خواهد شد و از نظر سطح پوشش خدمات متفاوت خواهند بود.

خدمات گارانتی شرکت کوشا خودرو به دو دسته خدمات سیلور(نقره‌ای) و خدمات طلایی (گلد) تقسیم خواهد شد

او در خصوص آماده‌سازی زیر ساخت‌ها و پرسنل متخصص گفت: پرسنل تخصصی و تکنسین‌های مجموعه جهت آمادگی هرچه بیشتر برای ارائه خدمات حرفه‌ای، در دوره‌های آموزشی ویژه خدمات‌دهی به خودروهای کیا در منطقه شرکت می‌کنند تا خیال مدیریت کوشا خودرو و در نهایت مشتریان از ارائه خدماتی درخور راحت کند.

مدیر فنی، آموزش و گارانتی کوشاخودرو در خصوص تجهیزات تعمیرگاهی بکارگرفته در نمایندگی‌های این مجموعه عنوان کرد: دستگاه عیب‌یابی KDS موجود در تعمیرگاه‌های خدماتی ما از شرکت مادر یعنی کیا کره‌جنوبی تامین شده است و از جدیدترین تجهیزات تعمیرگاهی محسوب می‌شوند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد