موضوعات داغ

عکس خودروهای کیا وارد شده به کشور در تهران، از سراتو تا سلتوس

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

اخیراً فیلمی در خودروبانک منتشر کرده بودیم که نشان می داد اولین محموله خودروهای وارداتی که مربوط به برند کیا بود از کشتی به گمرک بندر لنگه تخلیه شده بودند. حال این خودروها برای انجام مراحل قانونی به یکی از گمرک های تهران منتقل شدند و عکس هایی از آن ها قبل از ورود به گمرک به دست ما رسیده که دقیقاً نشان می دهد چه خودروهایی برای انجام تست های اولیه از برند کیا به ایران آمده اند. پس از انتشار اولین فیلم، شائبه ای ایجاد شده بود که تنها کمی بیش از 20 خودرو کیا به ایران آمده اما باید گفت که این تعداد، خودروهای اولیه جهت انجام مراحل قانونی هستند و بزودی محموله های دیگر نیز به ایران می رسند.

کیا سراتو 2023 (بالا) و کیا سونت (پایین)

خودروهای کیا وارد شده به ایران از سوی کوشاخودرو سفارش گذاری شده اند، و طبق آنچه از عکس ها مشخص است، خودروهای کیا سراتو 2023 و کیا سلتوس و کیا سونت از جمله خودروهایی هستند که در این بار حضور دارند و همچنین یک دستگاه کیا پگاس نیز دیده می شود.

البته مشخص نیست که کوشاخودرو با کدام گزینه به بازار ورود می کند و اولین محصول وارداتی کیا از سوی این شرکت کدام خودرو خواهد بود اما به نظر می رسد که خودروهایی مثل کیا سراتو 2023 و کیا سلتوس گزینه های جدی تری نسبت به دیگر خودروها باشند.

کیا پگاس

همانطورکه می دانید، کیا سلتوس به یک پیشرانه 1.6 لیتری تنفس طبیعی مجهز است که می تواند حداکثر 123 اسب بخار و 151 نیوتن متر را تولید کند. همچنین گیربکس بکار رفته روی این خودرو 6 سرعته خودکار است. البته ممکن است در نهایت کوشاخودرو این خودرو را با پیشرانه دیگری روانه بازار کند. همچنین کیا سراتو 2023 احتمالاً با موتور 2 لیتری تنفس طبیعی و با توان 147 اسب بخار و 179 نیوتن متر روانه بازار ایران شود اما باز هم این پیشرانه ممکن است در مراحل بعدی تغییری داشته باشد و گزینه دیگری برای ورود به ایران انتخاب شود.

خودروهای کیا وارداتی

اما در هر صورت با ورود خودروهای کیا به تهران، به نظر می رسد که بزودی مراحل انجام تست ها و اخذ مجوزها آغاز می شود و احتمالاً چند محصول کیا اولین گزینه های وارداتی به کشور خواهند بود.

نظرات کاربران

10 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1401/10/11
حتی مردم مزارشریف هم از محصولات اقتصادی کره ایها اینطوری با اشتیاق ریپورتاژ نمیذارن!!زشته
1401/10/17
چرا مضحک میگی مردک. مردم مزار شریف گاری هم نمیتونن سوار شن چه برسه به خودرو 24 هزارتایی
1401/10/11
اگه راست میگن کمی به فکر مردم باشن و هزینه گمرکی را پایین بیارن تا ماشین خارجی با قیمت مناسب دست مصرف کننده برسه .
1401/10/11
cerato low option😏
1401/10/11
تماما لو اپشن و حتی سراتو از عکس هم مشخصه کاملا بی اپشن احتمالا هم قیمتها میلیاردی
1401/10/16
فقط یک تریلی وارد شده !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ولی توی شهر چرخیده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
1401/10/17
اگه دولتی ها به فکر ما باشن واردات ماشین رو برای عموم آزاد و گمرک رو برمیدارن که این خونخوارها و قاتلین خودروساز اینطور جولان ندن ، ای مردم همه از رهبری خواهش کنید که به این موضوع مهم ورود کنه کافیه دستور بده که واردات برای عموم آزاد و گمرک هم به اندازه کارمزد بشه ، پس همگی باهم از رهبری خواهش کنیم ، تنها راه نجات ما از این وضعیت دستور و اراده رهبریه پس همه باهم (#کمک رهبری) قول شرف میدم که دستورشو میده ماشین خارجی مثل نقل و نبات وارد کشور بشه
1401/10/17
به اسم مردم عادی به کام پولداران کجا یک قشر عادی میتونه این ماشین رو بخره بگید برای سرمایه داران مملکت وارد کردیم خودرو جدید و نو رو تا بیشتر از پیش قشر فقیر و متوسط با دیدن خوشی های پولداران داخل خودرو در حسرت و نا امیدی فرو برن
1401/10/17
چقدر حال بهم زن این ماشینا، اه اه, سوار مترو و بی ار تی میشم ولی پول به این لگنا نمیدم
1401/10/17
خیلی جالبه بدونید تو این مملکت حتی با داشتن پول هم نمیشه ماشین خوب سوار شد. بنده خرداد سال ۹۶ یک دستگاه کیا سراتو از شرکت اطلس خودرو خریداری کردم و هنوز با گذشت بیش از پنج سال و با وجود گذشت سه سال از حکم دادگاه هنوز خودرو را سوار نشدم و در این مدت با اسنپ و تپسی رفت و آمد دارم. خودرویی که ۱۴۵ میلیون و با وام بانکی ۱۰۰ میلیونی خریدم و پول آن را کامل مرداخت کردم در حال حاضر بالای دو میلیارد قیمت داره ولی اصلا ماشینم را تابحال ندیدم چه برسه سوارش بشم.