موضوعات داغ

شاسی‌بلند پلاگین هیبرید تانک ۵۰۰ با موتور قدرتمند ۴۰۰ اسب بخاری

عکس مطلب اول

تانک، یکی از برندهای متعلق به شرکت چینی گریت وال موتور (GWM) به حساب می‌آید که به‌تازگی از خودروی شاسی‌بلند و لوکس Tank 500 رونمایی کرده است. تانک ۵۰۰ از پیشرانه پلاگین هیبرید استفاده می‌کند و در سه‌ماهه دوم سال ۲۰۲۳ در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد.

نمای جلوی تانک ۵۰۰ شامل یک جلوپنجره بزرگ شش‌ضلعی با نوارهای افقی کرومی می‌شود که با یک حاشیه پهن کرومی احاطه شده و از دو طرف به چراغ‌های جلو متصل شده است. در نمای عقب، چراغ‌ها به صورت عمودی طراحی شده و یک نوار کرومی پهن با درج نام TANK در وسط آن‌ها دیده می‌شود.

شاسی بلند Tank 500

شاسی‌بلند Tank 500 دارای ۴۸۸۶ میلی‌متر طول، ۱۹۳۴ میلی‌متر عرض و ۱۹۰۵ میلی‌متر ارتفاع است و فاصله بین محورهای آن به ۲۸۵۰ میلی‌متر می‌رسد. همانند بخش‌های دیگر، پنجره‌های این خودرو نیز با حاشیه‌های کرومی تزئین شده که ظاهر تجملی را تقویت کرده است.

نمای عقب تانک ۵۰۰

به عنوان یک خودروی پلاگین هیبرید، پورت‌های شارژ و دریچه‌های سوخت‌رسانی در دو طرف بدنه نصب شده است. سیستم باتری این ماشین شامل یک پک باتری ۱۹.۹۴ کیلووات‌ساعتی بوده و از شارژ سریع ۳۰ دقیقه‌ای و همین‌طور شارژ کُند ۳ ساعته پشتیبانی می‌کند. برای تانک ۵۰۰ رینگ‌های چندپر ۱۹ یا ۲۰ اینچی در نظر گرفته شده است.

نمای جانبی Tank 500

داخل کابین به سبب استفاده از متریال باکیفیت، تریم چوبی و رنگ‌های نارنجی و مشکی، حس لوکس بودن را به سرنشینان القا می‌کند. دو نمایشگر بزرگ در مقابل راننده نصب شده است؛ یک نمایشگر ۱۲.۳ اینچی بدون فریم از نوع LCD برای نمایش اطلاعات حیاتی خودرو و یک نمایشگر ۱۴.۶ اینچی برای سیستم اطلاعات-سرگرمی.

نمایی از داخل کابین تانک ۵۰۰

فرمان به صورت کلاسیک و گرد طراحی شده و شامل چندین دکمه کنترلی و همین‌طور تزئینات کرومی می‌شود. هر پنج صندلی خودرو دارای گرم‌کن و تهویه مطبوع هستند. ولی قابلیت تنظیم الکترونیکی تنها برای صندلی‌های ردیف جلو لحاظ شده است.

پلاگین هیبرید گریت وال Tank 500 به موتور توربو ۲ لیتری مجهز است که قدرت و گشتاور آن به ترتیب به ۴۰۲ اسب بخار و ۷۵۰ نیوتن متر می‌رسد. سیستم انتقال نیرو نیز شامل گیربکس ۹ سرعته HAT می‌شود. به واسطه این موتور، شتاب صفر تا صد ماشین در مدت‌زمان ۶.۹ ثانیه اتفاق می‌افتد. در هنگام استفاده از موتور برقی، محدوده پیمایش WLTC به ۱۰۰ کیلومتر می‌رسد. در حالت هیبرید و در صورت شارژ کامل باتری، مصرف سوخت ماشین در هر ۱۰۰ کیلومتر حدود ۲.۳ لیتر گزارش شده است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد