موضوعات داغ

تصاویری رندری از کراس اوور جدید آفرودر چری کد TJ-1 منتشر شد

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

بر اساس اطلاعات منتشر شده مدل جدید کراس‌اوور چری با کد TJ-1 یک کراس اوور با توانایی آفرود سبک خواهد بود و در نیمه دوم تابستان آینده به فروش خواهد رسید.

پیش از این مشخص شده بود که این خودرو شاسی بلند با پیشرانه‌های با حجم 1.6 یا 2 لیتر عرضه خواهد شد و در ادامه نسخه هیبریدی به احتمال زیاد به لیست مدل‌های کراس‌اووری جدید چری اضافه خواهد شد. علاوه بر این چری TJ-1 به سیستم تمام چرخ محرک مجهز خواهد بود.

لازم به ذکر است که صحت رندرهای منتشر شده هنوز به صورت رسمی تایید نشده است. با این حال، همه چیز بسیار شبیه به به نسخه واقعی خودرو چری TJ-1 است.

در بخش طراحی به کمک یک جلوپنجره بزرگ مستطیلی شکل و نشان بزرگ چری و همچنین انواع عناصر ویژه خودروهای آفرودی و مناسب برای حرکت خارج از جاده بسیار شبیه به شاسی بلند چری T1EJ است که انتظار می رود در بازار با نام Omoda8 عرضه شود. ظاهراً چری تصمیم گرفته است که این مدل را فقط به در قالب شاخه خودروهای Omoda محدود نکند و محصول جدیدی را به عنوان نماینده خانواده Tiggo را نیز عرضه کند.

کراس‌اوور چری با کد TJ-1 یک کراس اوور با توانایی آفرود سبک خواهد بود

شاسی بلند چری T1EJ که انتظار می‌رفت در بخش طراحی بسیار مشابه رنجروور ایووک باشد اما بر اساس تصاویر جدید، این کراس اوور هیچ شباهتی بصری به رنجروور ایووک نداشته و از طراحی کاملا جدید بهره می‌برد که در حال حاضر چیزی مشابه آن در محصولات چری وجود ندارد.

در عکس‌های جدید شاسی بلند چری T1EJ وجود یک جلوپنجره مستطیلی جدید و یک چراغ دو لایه جالب که توسط یک نوار دیود LED در زیر کاپوت به هم متصل شده است، توجهات را به خود جلب می‌کند.

علاوه بر این، شاسی بلند چری T1EJ اولین مدلی بود که لوگوی جدید "دیجیتال" شرکت چری را دریافت کرد که ظاهراً همراه با روشن شدن چراغ روشن می شود و در هنگام خاموش بودن کمتر به چشم می آید.

تصاویر شاسی بلند چری T1EJ

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1401/10/18
طراحی بسیار زیبایی داره