موضوعات داغ

سایت فروش اینترنتی ایران خودرو همزمان با آغاز طرح فروش جدید از دسترس خارج شد + عکس

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

جدیدترین طرح فروش اینترنتی ایران خودرو ویژه متقاضیان عادی، طرح جوانی و خودروهای فرسوده امروز با مشکل مواجه و سایت فروش اینترنتی این شرکت از دسترس خارج شد.

در این طرح فروش فوری ایران خودرو با تحویل 3 ماهه ویژه متقاضیان عادی، متقاضیان جوانی جمعیت (مادران) و متقاضیان طرح تعویض خودروهای فرسوده قرار بود از امروز یکشنبه ۱۸ دی‌ماه از ساعت ۱۰ صبح آغاز و تا تاریخ ۲۰ دی ماه ۱۴۰۱ ادامه داشته باشد.

چهار خودرو سورن پلاس دوگانه سوز، رانا پلاس، پارس سال سفارش (ELX)، با موتور XU7P و پارس سال با موتور XU7P برای عرضه در این طرح فروش حضور داشتند.

سایت فروش اینترنتی ایران خودرو از دسترس خارج شد

امروز با فرا رسیدن موعد مقرر و همزمان با رجوع متقاضیان به وب‌سایت ایران خودرو، این سایت از دسترس خارج شده و ثبت‌نام در طرح جدید امکان‌پذیر نیست. در دوره‌های گذشته و همزمان با طرح‌های فروش قبلی نیز در مقاطع مختلف شاهد از کار افتادن وب‌سایت فروش خودروسازان و اعتراض متقاضیان بوده‌ایم.

در حال حاضر وب‌سایت فروش اینترنتی ایران خودرو با پیغام " سامانه در حال بروز رسانی می باشد" متقاضیان را دعوت به صبر و شکیبایی می‌کند.

نظرات کاربران

6 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1401/10/18
تمام عمر در حال صبر و شکیبایی هستیم.
1401/10/18
بندگان خدا مردم چقد ساده و خوش باورن که فکر میکنن میتونن از این فرصت برای خرید استفاده کنن .....
1401/10/18
شما که سیرک قیمت خودرو در بورس دارید. دیگه چرا مردم سره کار میذارید! دیگه سایت قرعه کشی هم از کار انداختید! آخرش ماشین ها، تحویل دلالان عزیز میشه!
1401/10/18
کاملاً مشخصه که عمدا سایت رو بستن میتونستن روزهای گذشته بروز رسانی کنن..چرا الان..؟
1401/10/18
چون عن زاده ها نمیخوان مردم ثبتنام کنن دلیلش اینه
1401/10/19
چکارکنن‌مردم‌آواره‌شدنددلخوشی‌مردم‌ایناشده‌مسخره‌میکنند