موضوعات داغ

تمدید مهلت ثبت نام فروش فوری ایران خودرو، سایت فروش بار دیگر فعال و غیرفعال شد

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

صبح امروز همزمان با آغاز طرح فروش فوری گروه صنعتی ایران خودرو برای خرید 4 محصول پژو پارس سفارشی و ELX، سورن پلاس گازسوز و رانا پلاس وب‌‌سایت فروش اینترنتی این شرکت از دسترس خارج شد و حالا پس گذشت چند ساعت این سایت بار دیگر لحظاتی در دسترس متقاضیان ثبت‌نام قرار گرفته است.

پیرو اطلاعیه گروه صنعتی ایران خودرو به دلیل مشکلات پیش آمده در دسترسی به وبسایت فروش این شرکت، به زمان طرح فروش فعلی ویژه متقاضیان عادی، جوانی و خودرو فرسوده یک روز اضافه خواهد شد و متقاضیان از امروز 18 دی ماه 1401 تا پایان روز چهارشنبه ۲۱ دی ماه 1401 فرصت ثبت‌نام خواهند داشت.

به گزارش تحریریه خودروبانک وبسایت فروش اینترنتی ایران خودرو که برای لحظاتی در دسترس بود همچنان با اختلال روبرو است و هم اکنون در زمان نگارش ایم مقاله در دسترس نیست.

نظرات کاربران

7 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1401/10/18
سلام اگرهدف واقعاً قرعه کشی است. بایستی فرصت ثبت نام را مثلاً 15روزه اعلام نمائید تاهرکسی خواست ثبت نام کند. وقتی ثبت نام کننده زیاداست ومتخصصان فنی سایت نمی توانندمشکل مراجعه انبوه برای ثبت نام درسایت راحل کنندراه حل این است که مهلت ثبت نام بیشتر شود. این چیزیست که هرکسی می فهمدونیاز به متخصص ندارد.ومتعهد می خواهد. که انشااله وجود داشته باشد.
1401/10/19
دلت خوشه شماهم ..فکر کردید واقعا سایت مشکل داره الکی از دسترس خارج میکنن کسی نتونه ثبت نام کنه..بعد فردا میان میگن ما قیمت مصوب میفروشیم...بسه دیگه دستتون رو شده
1401/10/19
سلام بدون گواهینامه میشه ثبت نام کرد
1401/10/19
ثبت نام خودرو
1401/10/19
111
1401/10/19
سلام
من دختر دومم
۲۶/۷/۱۴۰۰ بدنیا اومده
ثبت نام کردم
و ثبت نامم موفق بوده با وجود نقص های این دو روز سایت ایران خودرو
آیا خودرو شامل حال منم میشه
من واقعا نیاز دارم ب ماشین
1401/10/19
اقا همه ی اینا الکی سایت چرا باید از دسترس خارج بشه.
وقتی نمیشه وارد سایت شد این ۶۰۰هزار نفر چطور ثبتنام کردن.