موضوعات داغ

زمان قرعه کشی طرح فروش فوق العاده ایران خودرو مشخص شد

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

بنا بر اعلام گروه صنعتی ایران خودرو به دلیل ایجاد مشکلات و اختلال در فرایند خرید اینترنتی طرح جدید فروش این شرکت، برنامه فروش 4 خودرو ایران خودرو به مدت یک روز تمدید گردیده و تا پایان روز چهارشنبه 21 دی ماه ادامه خواهد داشت.

در این اطلاعیه آمده است نظر به ایجاد اختلال در وب‌سایت فروش اینترنتی ایران خودرو، برنامه فروش فوق‌العاده چهار محصول تا روز چهارشنبه ادامه خواهد داشت و مراسم قرعه کشی روز یک‌شنبه ۲۵ دی‌ماه 1401 برگزار خواهد شد.

گروه صنعتی ایران خودرو هم‌زمان با عرضه چند خودرو در بورس کالا از جمله تارا، پژو 207 و خودرو دنا پلاس دنده‌ای، محصولاتی را به صورت قرعه کشی ویژه متقاضیان عادی، طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و طرح جایگزینی خودروهای فرسوده عرضه می کند و این برنامه فروش به دلیل مشکلات ایجاد شده در پلتفرم فروش اینترنتی و سایت گروه صنعتی ایران خودرو تمدید شده است.

بر اساس بررسی‌های انجام شده توسط تحریریه خودروبانک سایت خرید اینترنتی ایران خودرو همچنان با اختلال و کندی مواجه است اما به گزارش روابط عمومی ایران خودرو تعداد قابل توجهی از مراجعان به سایت فروش اینترنتی این شرکت موفق به ثبت‌نام شده‌اند.

در طرح فروش فوق‌العاده، چهار محصول سورن پلاس دوگانه سوز، پارس سال سفارشی ELX، پارس سال سفارشی با موتور XU7P و راناپلاس با موعد تحویل 90 روزه و قیمت قطعی عرضه شده است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد